• mathiiiz

Ung ensamstående?

Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.

Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)

• Svar på tråden Ung ensamstående?
  • mfvs

ska vi säga nu på söndag då?:D är det fler som vill hänga på?

• Emsbli

Jag följer gärna om det finns större barn min är snart 5 :) 

• rosagubben

Jag är på, nu på söndag! Vart? när? :D Aleksi är 5 månader han med :)
    Brukar inte svänga runt så mycket faktiskt, är mest i skärholmens centrum, hallunda centrum och farsta centrum.

• mfvs

Vad kul! Ska vi inte säga i stan då, så blir det centralt och vi kan gå runt lite också, tror de skulle bli bra väder också då:D när vill ni ses? vid 14?;)

• mfvs

Hur ska vi kontakta varandra? vill inte skriva ut mitt nr här men ni kan lägga till mig på facebook? Matilda sjöstrand heter jag där. Profilbilden är en bild på mig o min dotter, jag till höger med en grå tröja och hon har en prickig dregglis o rosa tröja:D skriv till mig eller lägg till mig så kan vi ha kontakt om var exakt vi ska ses?:)

• rosagubben
    mfvs skrev 2013-04-11 21:40:29 följande:
    Hur ska vi kontakta varandra? vill inte skriva ut mitt nr här men ni kan lägga till mig på facebook? Matilda sjöstrand heter jag där. Profilbilden är en bild på mig o min dotter, jag till höger med en grå tröja och hon har en prickig dregglis o rosa tröja:D skriv till mig eller lägg till mig så kan vi ha kontakt om var exakt vi ska ses?:)
    låter bra, la precis till dig på fb. Beatrice Sarmiento heter jag :)
  • mfvs

Nu har jag dock bytt profilbild haha. Det är ingen annan som vill med på söndag?

• mamma hampus

Är jag för gammal för att vara med här? ja e 28 år och har varit ensamstående mamma sedan min son skulle bli 7 månader idag är han 10 år. Jag har inte så många jag kan prata med för det känns mer och mer folk sviker en bara för att man har flyttat 3, 5 mil ifrån hemkommunen. Det tar visserligen bara 45 min buss men det känns som man har inget att återvända till om det inte skulle bli jobb.Och sonen varann helg med sin pappa frågor skriv bara...

Svar på tråden Ung ensamstående?