Fick du någon "push present" av din partner när du fött?
Från USA sprider sig trenderna med "baby shower" och dylikt. Därför undrar jag om du fick någon så kallad "push-present" av din parter i samband med att du födde ert barn?
Från USA sprider sig trenderna med "baby shower" och dylikt. Därför undrar jag om du fick någon så kallad "push-present" av din parter i samband med att du födde ert barn?
Ja, jag fick ett barn. Båda gångerna faktiskt. Det var både allt jag förväntade mig och allt jag ville ha.
Tycker det är rättså löjligt.. Vill mannen ge något så är det väl gulligt, men hade inte velat kalla det pushpresent.
Vi som inte föder vaginalt då, ska vi få en "snitt-gåva"?
jo jag fick ett halsband, men inte för just det du undrar. utan för det var våran årsdag samtidigt när vi fick vårt första barn.
Näe.
Vi fick ju barnet, det räckte.
Jag fick ett tennisarmband med diamanter men det finaste och mest underbara var ju så klart att jag fick en frisk och härlig dotter.
Jag fick en klocka av min man!
Japp! En push diamond trots att jag inte krystat ett dugg! Dock visste jag om det eftersom vi pratat om att min vigselring skulle utökas med en sten för varje barn vi eventuellt skulle få! Nu har jag en sten som representerar honom och en som representerar henne!