Fick du någon "push present" av din partner när du fött?
Från USA sprider sig trenderna med "baby shower" och dylikt. Därför undrar jag om du fick någon så kallad "push-present" av din parter i samband med att du födde ert barn?
Från USA sprider sig trenderna med "baby shower" och dylikt. Därför undrar jag om du fick någon så kallad "push-present" av din parter i samband med att du födde ert barn?
Jag fick ett storstädat hus och den upppassning jag ville/behövde när vi kom hem. Blommor dör (antingen av sig själva eller av min o-omsorg) och smycken använder jag knappt...så det har aldrig varit något jag önskar mig.
Emmis, du låter så bitter?? Du kan ju inte jämföra att få barn med en present? Jag gav min man dvd boxen "24" eftersom jag tänkte att det skulle finnas tid över när vi var föräldralediga, haha, så fel jag hade
Om du inte vill ge en present så behöver du ju inte, no biggie. Jag blev i alla fall glad för min ring, den betyder mycket nu 2 år senare.
Tahira, precis så!
Vi kände inte ens till fenomenet när det var aktuellt. Men han har köpt blommor och choklad och visat att han är otroligt lycklig över sin familj.
Jag fick ett fint mamma-barn halsband av min man när jag fött vår dotter. Sån är han, och det är jag glad för.
Jag fick ett halsband. Hade inte förväntat mig det, men blev väldigt glad. :)
Nej ingen prensent, men därimot så var huset städat och tvätten fixad plus kylskåpet fullt när jag kom hem från BB. Sen så passade han upp på mig så mycket han kunde när jag kom hem, sen fick vi ju BARNET, det är ju den största gåvan!
Nej, visste faktiskt inte att det fanns något som kallades Push present. Fick iofs kläder till barnen på BB som sambon köpt men antar att det inte räknas ?