• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Mrs.A)

Mina som de såg ut en solig dag förrförra sommaren
  • Jaded
    lollat skrev 2013-03-28 13:47:55 följande:
    Då fanns det ingen anledning för dej att klaga på att det fanns folk som ville visa upp sina "könsorgan" i en tråd som heter MIna bröst.

Sluta trolla nu Jaded, gör nått annat, vettigare. Typ skriv om nån fräsch sexuell upplevelse eller något. 

Inte i tråden.

Nej mina sexuella upplevelser är varken fräscha eller On topic, så du kan väl flasha bröna här istället? :)

Jag lovar att inte inboxa dig.
    Hidairaku mondai
  • Anonym (Vishnu)
    lollat skrev 2013-03-28 13:47:55 följande:
    Då fanns det ingen anledning för dej att klaga på att det fanns folk som ville visa upp sina "könsorgan" i en tråd som heter MIna bröst.

Sluta trolla nu Jaded, gör nått annat, vettigare. Typ skriv om nån fräsch sexuell upplevelse eller något. 
    Hon är uttråkad fattaru väl. Ingen skön kille som gör sköna saker med henne. Hur kul är det att vara helt outnyttjad? Men jag kan säga att Jaded har väldigt vackra bröst om någon undrar. De fanns på bild en stund igår.

• Anonym (lo)
    Anonym (Vishnu) skrev 2013-03-28 13:52:42 följande:
    Hon är uttråkad fattaru väl. Ingen skön kille som gör sköna saker med henne. Hur kul är det att vara helt outnyttjad? Men jag kan säga att Jaded har väldigt vackra bröst om någon undrar. De fanns på bild en stund igår.

Nä du.. det var nog minaDrömmer om du menar i vitt, uppdraget linne???
  • Anonym (Vishnu)
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 13:55:39 följande:
    Nej, hon bytte sin presentationsbild en stund igår. Man måste vara vaken vettu! 
  • Jaded
    Anonym (Vishnu) skrev 2013-03-28 14:00:05 följande:
    Nej, hon bytte sin presentationsbild en stund igår. Man måste vara vaken vettu! 

Ja och det resulterade endast i tre pm.
    Hidairaku mondai
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 13:55:39 följande:
    Haha, du är nog FL's största exhibitionist och vill vara den största också, fortsätt med det! :)
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 13:51:25 följande:

Inte i tråden.

Nej mina sexuella upplevelser är varken fräscha eller On topic, så du kan väl flasha bröna här istället? :)
    Jag lovar att inte inboxa dig.
    Jag har manliga "chipstuttar", inget för den här publiken. Men haft nåra tjejer som tycker om att nypa i mina bröstvårtor!
  • Anonym (Vishnu)
    Jaded skrev 2013-03-28 14:01:30 följande:

Ja och det resulterade endast i tre pm.
    Jag PM.ar dig här. Mun Gu´vicka snygga bröst du har! Vad härligt det måste vara för en man, lr flera ,att mysa med dem. Nafsa och klämma osv.. du vet. Härliga kvinna där! Puss på tutten!  Hjärta
  • Jaded
    lollat skrev 2013-03-28 14:06:13 följande:
    Haha, du är nog FL's största exhibitionist och vill vara den största också, fortsätt med det! :)

Dude hon kan vara helt lugn. Skulle aldrig falla mig in att konkurrera med Looo
    lollat skrev 2013-03-28 14:07:13 följande:
    Jag har manliga "chipstuttar", inget för den här publiken. Men haft nåra tjejer som tycker om att nypa i mina bröstvårtor!

Ja just. Chipstuttar var det ja.

Det går nog bra ändå. Man kan ju inte diskriminera tuttar.
    Anonym (Vishnu) skrev 2013-03-28 14:08:24 följande:
    Jag PM.ar dig här. Mun Gu´vicka snygga bröst du har! Vad härligt det måste vara för en man, lr flera ,att mysa med dem. Nafsa och klämma osv.. du vet. Härliga kvinna där! Puss på tutten! 

Det här hamnar i inboxarnas hall of fame. Tack så hjärtligt.
    Hidairaku mondai