• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • lollat
    Amys skrev 2013-03-28 15:28:57 följande:
    ok dåDrömmer
    sluta okeya och vimmla med ögonen och häv upp dom ba!

(älskar att jag kan säga sådär på internet utan att någon ger mej en smocka)
  • Anonym
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 15:17:50 följande:
    Mycket snack nu.

Anonym (lo) skrev 2013-03-28 15:17:50 följande:
    Mycket snack nu.

Hann inte se..:( vill se:)
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 16:55:23 följande:
    Vilken jävla idiot du ärDemon
    Tyckte lite synd om att han inte fått se bilden när jag fått det, så är dom ju superfina.

Vilken läckerbit du ärOskyldig 
  • Jaded
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 16:55:23 följande:
    Vilken jävla idiot du är

Förvånad? :)
    Hidairaku mondai
  • Anonym (lo)
    lollat skrev 2013-03-28 17:00:13 följande:
    Tyckte lite synd om att han inte fått se bilden när jag fått det, så är dom ju superfina.

Vilken läckerbit du ärOskyldig 
    Om jag väljer att ta bort den ligger det inte på ditt ansvar att bevara den. Så in i helvete idiotiska människor det finns.  
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 17:04:20 följande:
    Om jag väljer att ta bort den ligger det inte på ditt ansvar att bevara den. Så in i helvete idiotiska människor det finns.  
    Hörru! Du borde tänkt på det innan du lägger upp bilder här, exhibitionist ena sekunden, moralpanik andra. Jag kan inte ta bort den, men rapporterade mej själv, inget kul när folk blir sådär upprörda på en. Nalle
  • Anonym (lo)
    lollat skrev 2013-03-28 17:07:18 följande:
    Hörru! Du borde tänkt på det innan du lägger upp bilder här, exhibitionist ena sekunden, moralpanik andra. Jag kan inte ta bort den, men rapporterade mej själv, inget kul när folk blir sådär upprörda på en. Nalle
    Moralpanik... tror inte det men vet ju fan inte vilken sida du länkat till. Det är ändå mitt val när och hur jag vill visa upp mig.. eller???
  • Jaded
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 17:10:24 följande:
    Moralpanik... tror inte det men vet ju fan inte vilken sida du länkat till. Det är ändå mitt val när och hur jag vill visa upp mig.. eller???

Exakt vad förväntar du/ni dig/er när ni lägger upp bilder så här? På internet. Inför en skock runkande människor

Sekretess? Ni får en erigerad FL-balle på andra sidan skärmen och frustande komplimanger och troligtvis ett par trappuppgångar tapetserade med utskrifter på bilder av era kroppar. Grattis.
    Hidairaku mondai
  • Anonym (lo)
    Jaded skrev 2013-03-28 17:14:48 följande:

Exakt vad förväntar du/ni dig/er när ni lägger upp bilder så här? På internet. Inför en skock runkande människor

Sekretess? Ni får en erigerad FL-balle på andra sidan skärmen och frustande komplimanger och troligtvis ett par trappuppgångar tapetserade med utskrifter på bilder av era kroppar. Grattis.
    Vet mkt väl vad som gäller med detta var övertramp.
  • fortsätt paddla

Lägger man upp bilder bör man vara medveten om vad man gör. Enkelt!