• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (lo)
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 17:30:48 följande:
    Lägger man upp bilder bör man vara medveten om vad man gör. Enkelt!
    ....och det vet jag men man kan väl ändå få blir förvånad över hur folk väljer att uppföra sig.
  • Creosote
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 17:32:30 följande:
    ....och det vet jag men man kan väl ändå få blir förvånad över hur folk väljer att uppföra sig.

Jag har sparat ner bilden bara så du vet.
    Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.
  • fortsätt paddla

Lo: om man väljer att lägga upp en bild får man vara beredd på Alla reaktioner. Därför bör man fundera före så att säga. Det är nätet.
    Har man lagt ut är det allmän egendom.

• shalse
    Jaded skrev 2013-03-28 17:14:48 följande:
    Exakt vad förväntar du/ni dig/er när ni lägger upp bilder så här? På internet. Inför en skock runkande människor

Sekretess? Ni får en erigerad FL-balle på andra sidan skärmen och frustande komplimanger och troligtvis ett par trappuppgångar tapetserade med utskrifter på bilder av era kroppar. Grattis.

• Anonym (lo)
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:07:44 följande:
    Lo: om man väljer att lägga upp en bild får man vara beredd på Alla reaktioner. Därför bör man fundera före så att säga. Det är nätet.
    Har man lagt ut är det allmän egendom.

Vad är det du inte förstår när jag skriver att jag fattar men att jag ändå blir förbannad ???? 
  • fortsätt paddla

Lo: vad är det du inte förstår.
    Lägger du upp en bild får du vara beredd på allt. Allt. Varför blir du då förbannad?

• lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 18:16:34 följande:

Hänger du i denna tråd för att kolla bröst eller spela viktig?? Vi viker ner nu, jag kommer inte posta mer här så du kan sluta bry dig.
    Du har ju bara fått komplimanger på allt du postat! 

Du är svinhet! {#emotions_dlg.flower} 
  • fortsätt paddla

Lo: jag hänger här för att jag gillar fina bröst.
    Jag spelar inte viktig. Jag bara säger min mening. Jag bryr mig inte speciellt om just du postar lr inte. Och jag menar inget illa lo.

• Jaded

Jag förstår inte varför jag blir sugen på popcorn varje gång jag läser denna tråd. Drömmer

Hidairaku mondai
  • Smecker
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 17:10:24 följande:
    Moralpanik... tror inte det men vet ju fan inte vilken sida du länkat till. Det är ändå mitt val när och hur jag vill visa upp mig.. eller???

Det finns kanske en liten risk för att dina bilder tillsammans med bilderna från den låsta tråden hamnar på snuska. Det är som ett litet Flashback för amatörbilder, folk där älskar att sätta ett namn på bilderna.

Ja du väljer när och hur du vill visa upp dig precis som du väljer när och hur du går naken på stan. Och om du går naken på stan kan du inte förbjuda folk att fotografera dig, lägger du upp bilderna kan du inte förbjuda folk att spara ner dem, och vad de gör sen med bilderna har du ingen alls kontroll över i något av fallen. Men du är fullt medveten om riskerna och väljer ändå att ta dem. För att få lite uppskattning från trevliga flåsande herrar på en familjesajt på internet.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?