• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Mattias39
    Anonym (Racki) skrev 2013-04-12 12:18:57 följande:
    Haha fatta att folk som är gifta,sambos eller tillsammans med någon sitter och lägger upp bilder på sina mer privata delar och vill att andra män/kvinnor skall se. Roligt om man fick reda på det:) vad är det ni saknar och är ute efter? Dags att se över er situation?

*förbereder mig på roliga påhopp och snitsiga kommentarer*

Nej då, du har rätt att tycka precis vad du vill. Precis som alla andra.
    Du framför din åsikt på ett bra sätt utan att vara otrevlig och utan att idiotförklara andra.
    Så jag tänker absolut inte göra några påhopp på dig. :)
  • Interim
    rosanattlinne1 skrev 2013-04-12 13:51:26 följande:
    stark rygg och mage så är de inga problem ;D

Nä, sa inte att det var ett problem, bara att det såg framtungt ut.
  • Anonym (Ska sluta)

Jag ska verkligen sluta kolla på porr för man får en så skev uppfattning av hur riktiga kvinnor ser ut. Verkligheten är inte lika "vacker" och perfekt märker jag.

• Anonym
    Anonym (Ska sluta) skrev 2013-04-12 13:58:23 följande:
    Jag ska verkligen sluta kolla på porr för man får en så skev uppfattning av hur riktiga kvinnor ser ut. Verkligheten är inte lika "vacker" och perfekt märker jag.
    Intressant... Själv kollar jag en hel del porr men blir precis lika tokupphetsad av alla godingar här ändå. Upplever faktiskt att ett lagom mått imperfektion kittlar lite extra...
  • Anonym (Ska sluta)
    Anonym skrev 2013-04-12 14:20:21 följande:
    Intressant... Själv kollar jag en hel del porr men blir precis lika tokupphetsad av alla godingar här ändå. Upplever faktiskt att ett lagom mått imperfektion kittlar lite extra...

Ja...jag fattar ju att det inte är en rättvis jämförelse då de tjejerna är ju extremt snygga och utvalda för endast de syftet. Säger bara att man blir lite avtrubbad när man då ser verkliga som hänger och ser "oproportionerliga" ut. Men alla har vi ju ideal
  • Tom Araya

Verkligheten är full av skönheter men det är inte så ofta man ser de i porren....men så har jag slutat se proffsporr.

• Anonym (Onöjd)

Jag är inte nöjd alls. Är ung, dom är stora och hänger eftersom jag är tjock. 
    Här är dom i bh. Använder i dagsläget 95E som är på gränsen till för litet.

• JagMan
    Anonym (Onöjd) skrev 2013-04-12 14:57:50 följande:
    Jag är inte nöjd alls. Är ung, dom är stora och hänger eftersom jag är tjock.  Här är dom i bh. Använder i dagsläget 95E som är på gränsen till för litet.

Härliga bröst du har tjejen mm ... Vi gillar dom iaf
  • Tom Araya
    Anonym (Onöjd) skrev 2013-04-12 14:57:50 följande:
    Jag är inte nöjd alls. Är ung, dom är stora och hänger eftersom jag är tjock. 
    Här är dom i bh. Använder i dagsläget 95E som är på gränsen till för litet.

Om bilden säger jag i alla fall: HÄRLIGT! Solig