• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Interim
    Anonym (Macke) skrev 2013-04-12 20:15:20 följande:
    Jäkligt snygga är de bh:n dock. Själv bryr jag mig förresten mest om hur bröst ser ut när tjejen ligger på rygg... (Hur mycket står man upp nakna tillsammans om man inte nudister?)

Vad spelar det för roll?
  • mojnmeniito
    Anonym (Ska sluta) skrev 2013-04-12 14:25:00 följande:

Ja...jag fattar ju att det inte är en rättvis jämförelse då de tjejerna är ju extremt snygga och utvalda för endast de syftet. Säger bara att man blir lite avtrubbad när man då ser verkliga som hänger och ser "oproportionerliga" ut. Men alla har vi ju ideal

Med det sagt använder du endast porrsurfandet för att lätta på trycket och få dina begär tillfredsställda? För där är tjejerna perfekta, dina ideal. Men antar att du kommer svara att du endast träffar snygga, "kroppsproportionerliga" tjejer i verkliga livet.
  • Anonym (sillan)

här kommer en liten bildbomb som förhoppningsvis kan skina upp detta tråkiga väder ;)

• Anonym (Kille)
    Anonym (sillan) skrev 2013-04-18 14:43:33 följande:
    här kommer en liten bildbomb som förhoppningsvis kan skina upp detta tråkiga väder ;)

Oj Oj, jag tror du överträffar de flesta:) Väldigt fina. Nästan så man skulle drunkna i dem om man stoppade huvudet emellan.
  • Anonym (boobs)

Vad kostade dom att göra? Snygga!!!!

• Anonym (sillan)

Tack :) hehe joo brukar göra det på mannen här hemma när han kollar på sporten och jag har tråkigt ;) då brukar det bli fart på han minsann

• Anonym (sillan)
    Anonym (boobs) skrev 2013-04-18 14:57:28 följande:
    Vad kostade dom att göra? Snygga!!!!
    de är gjorda på citadellkliniken och kostade 42.000 sååå värt det :D
  • Anonym (boobs)

Lätt värt det!!! Vad har du för BH-storlek nu? Vad hade du innan?

• Anonym (sillan)
    Anonym (boobs) skrev 2013-04-18 15:02:22 följande:
    Lätt värt det!!! Vad har du för BH-storlek nu? Vad hade du innan?
    nu jag jag 70J och innan hade jag 70C har lagt in 600cc i båda
  • Anonym (boobs)

Har nästan lika stora men naturliga och det är ju inte samma odds mot tyngdlagen tyvärr :)