• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Mattias39
    Anonym (sillan) skrev 2013-04-18 14:43:33 följande:
    här kommer en liten bildbomb som förhoppningsvis kan skina upp detta tråkiga väder ;)
    Shit, de var rejäla...Och snygga!!! Glad
  • InTheShadow

Ts ; mina bröst är lagom långa, kramgoa och fina,endast 37 år gamla Jag trivs med dem och de trivs med mig

• Anonym (boobs)

Är dom jobbigt tunga? Svåra att röra sig med?

• Anonym (sillan)
    Mattias39 skrev 2013-04-18 15:09:29 följande:
    Shit, de var rejäla...Och snygga!!!

Mattias39 skrev 2013-04-18 15:09:29 följande:
    Shit, de var rejäla...Och snygga!!!

Tack :D
  • Anonym (sillan)
    Anonym (boobs) skrev 2013-04-18 15:19:12 följande:
    Är dom jobbigt tunga? Svåra att röra sig med?

Nej det tycker jag inte. Har inga problem att gå toppless heller ;) dom sitter där dom sitter och tog i te så lång tid att vänja sig vid den nya strl
  • Anonym (boobs)

Jag kan ju liksom lägga mina åt sidan när jag ligger på mage, och så blir de ju platta. Kan man ens ligga på mage när man satt i silikon?

• Anonym (sillan)

Jag sover alltid på mage och det är inga problem va bara första månaden jag va tvungen att sova på rygg eftersom de va så ömma efter op. Men nu går det hur bra som helst :)

• Anonym (underbart)
    Anonym (sillan) skrev 2013-04-18 15:33:29 följande:
    Jag sover alltid på mage och det är inga problem va bara första månaden jag va tvungen att sova på rygg eftersom de va så ömma efter op. Men nu går det hur bra som helst :)

Hur är det att springa i sådana? Tycker du aldrig de är i vägen?
  • Anonym (sillan)
    Anonym (underbart) skrev 2013-04-18 15:34:51 följande:
    Hur är det att springa i sådana? Tycker du aldrig de är i vägen?

Jag tränar ca 4-5 gånger/v med mycket löpning och har inga problem där heller :) har bra sportbh när jag tränar alltid med bygel för de har bättre passform och håller brösten på plats bättre!