• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Tigrisog
    Quexet skrev 2014-11-11 17:59:13 följande:
    Fin närbild över ditt bröst med den styva bröstvårtan som lockar på en... :)
  • Pillare
    Anonym (Ärminabröstfina) skrev 2014-11-11 00:12:41 följande:

Hur lägger ja till en bild?

Strax under var du skriver ditt meddelande, tryck på 'choose file' knappen.
  • Q Silver
    Fröken35 skrev 2014-11-02 14:28:30 följande:

Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.  

...dina bröst är riktigt sexiga.....slår vad om att de gillar att få full uppmärksamhet...
  • Anonym (Inte nöjd)

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

• hotshotds
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 01:17:29 följande:

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

HERREGUD!!

Dina bröst e ju gudomligt vackra!! Å dina bröstvårtor med!

Min "svarta" vän gör Salut just nu tack vare dig!!!!

KRAM
  • Pillare
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 01:17:29 följande:

Det syns inte alls i bilden. Allt jag kan se är ett par jättefina bröst.
  • steffo75

Men "lilla gumman" du är jätte vacker!

Om du har möjlighet så tycker jag att du ska "testa" dina nya mogna tuttar på ett one night stand, dom kommer bli uppskattade... jag lovar! Ser fram emot fler bilder:)

• SexyMann

anonym inte nöjd dom brösten skulle jag vilja gosa med=)

• Quexet
    steffo75 skrev 2014-11-11 19:07:09 följande:

SATAN! Oj svor jag! Kanske söker du en ny pappa till barnen? Jag gillar barn... alltså jag menar... nu ska jag vara tyst, jag talar så osammanhängande när jag blir upphetsad... av brösten, inte ungarna... fan!

Nu får du mig att rodna! Skäms
  • Quexet
    ErnstHugo skrev 2014-11-11 20:14:26 följande:
    Kan inte påminna mig att jag sett lika vackert fångade bröstvårtor sedan Christina Lindberg debuterade i Lektyr
    Tack snälla du! Solig