• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • ensamärstark

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

• Anonym (Inte nöjd)
    Quexet skrev 2014-11-12 14:57:56 följande:

(Läs med glimten i ögat )

TACK gode gud för att dom inte är helt äkta! Blev som sagt lite avundsjuk!

Hahaha! Vad rolig du är, jag gjorde dom dock för mååånga år sen och fått två barn efter det så de varken ser eller känns opererade. Meningslös operation :)
  • Celines Essence
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

Tråkigt att du känner att du måste operera dig. Jag fattar inte det. Du är ju så vacker. Hela du . Ja, nu är ju jag heterosexuell kvinna, så mina ord kanske inte betyder så mycket. Men jag känner på mig att jag skulle älska din kropp om jag vore man
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Esoada

Så jävla patetiskt
    "För eget självförtroendes skull" som om det skulle sitta i brösten? *Facepalm*
    Väx upp någon gång, ingen bryr er hur ni ser ut nakna!

• steffo75

178cm över havet!!! Arrghh (Homer Simpson drägel) tror vi för starta en ny tråd som ska heta lång och vacker:)

Jag börja tro att tjejerna här driver med mig: "Jag har fött 14 barn, blivit överkörd av tåget så nu hänger det jääätte mycket på en sidan". Och så skickar dom en bild där dom ser ut som pigga 17åringar:)

Vet inte hur en pedagog skulle sagt det, men jag säger det rakt ut: Sluta svamla, ni är skit snygga!
  • Linda2

Jag är av storlek small och jag har fasta fina bröst och jag har 75 B i BH  storlek så dom passar bra på min smala kropp

• Esoada

Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män
    Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt

• Hegeltegel

dina bröst är väldigt lika min senaste förälskelse! och jag älskar hennes bröst! dom är fina och det bästa av allt är att hon reagerar så starkt när jag smeker.kysser och kramar dom! Jag märker så tydligt att hon går igång och uppskattar uppmärksamheten, det händer jätte mycket inom henne (dig?) när man smeker och kysser dom!
    det jag har märkt med jättelökar är att det inte alls finns samma reponsivitet!
    Har jag fel? svara gärna på det , både killar och tjejer!
  • steffo75
    Esoada skrev 2014-11-12 21:35:07 följande:

Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män

Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt

160 hmm, var går gränsen för småväxta?

Förlåt jag kunde inte låta bli!

Jag har inte sett någon bild på dig, men jag är övertygad att du också är vacker!

För det vackra kommer inifrån.
  • Celines Essence

Jämfört med andra kvinnor har jag inte fina bröst,men jag tycker om dem precis som de är Glad
    På den första bilden är jag 20 år. Den andra bilden är tagen drygt 20 år senare. Efter barnen minskade de i volym,men nu har de växt på sig lite Glad

Var dig själv. Det finns redan så många andra.