MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull
(Läs med glimten i ögat )
TACK gode gud för att dom inte är helt äkta! Blev som sagt lite avundsjuk!
Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull
Så jävla patetiskt
"För eget självförtroendes skull" som om det skulle sitta i brösten? *Facepalm*
Väx upp någon gång, ingen bryr er hur ni ser ut nakna!
Jag är av storlek small och jag har fasta fina bröst och jag har 75 B i BH storlek så dom passar bra på min smala kropp
Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män
Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt
Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män
Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt
Jämfört med andra kvinnor har jag inte fina bröst,men jag tycker om dem precis som de är
På den första bilden är jag 20 år. Den andra bilden är tagen drygt 20 år senare. Efter barnen minskade de i volym,men nu har de växt på sig lite