• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • steffo75

Inte så fina?
    Det var tur att jag satt ner när bilden kom upp, det liksom svindlade till när det ryckte i baguetten.
    Grattis till dig och din man! 
    Det som skulle vara pricken över i:et, samma bröst men med lite smör påTungan ute
    Inte råkar du vara i fullängd också?

• steffo75
    Hegeltegel skrev 2014-11-12 21:39:16 följande:
    dina bröst är väldigt lika min senaste förälskelse! och jag älskar hennes bröst! dom är fina och det bästa av allt är att hon reagerar så starkt när jag smeker.kysser och kramar dom! Jag märker så tydligt att hon går igång och uppskattar uppmärksamheten, det händer jätte mycket inom henne (dig?) när man smeker och kysser dom!
    det jag har märkt med jättelökar är att det inte alls finns samma reponsivitet!
    Har jag fel? svara gärna på det , både killar och tjejer!
    Av en händelse så har "alla" mina tjejer varit bystdrottningar, och dom flåsar till riktigt vackert när jag gjort mina movesSkrattande
  • Linda2
    Esoada skrev 2014-11-12 21:35:07 följande:

Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män
    Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt

Man kan fan inte rå för hur lång man är och läs i lite mera trådar så ska du få se att det finns många killar som gillar långa tjejer
  • Celines Essence
    steffo75 skrev 2014-11-12 22:01:31 följande:

Inte så fina?

Det var tur att jag satt ner när bilden kom upp, det liksom svindlade till när det ryckte i baguetten.

Grattis till dig och din man! 

Det som skulle vara pricken över i:et, samma bröst men med lite smör på

Inte råkar du vara i fullängd också?

Tack . Jag har som blivit fäst vid dem med åren ... Fast jag är liten.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Pillare
    Celines Essence skrev 2014-11-12 21:49:19 följande:

Jämfört med andra kvinnor har jag inte fina bröst,men jag tycker om dem precis som de är 

På den första bilden är jag 20 år. Den andra bilden är tagen drygt 20 år senare. Efter barnen minskade de i volym,men nu har de växt på sig lite 

Nej, jag håller inte med. Jag tycker de är fina.
  • steffo75
    Celines Essence skrev 2014-11-12 22:08:49 följande:
    Tack . Jag har som blivit fäst vid dem med åren ... Fast jag är liten.
    Jag skulle också kunna fästa mig vid domTungan ute
    Har jag målat in mig i ett hörn nu när jag tog upp det där med längden... jag och min stora käft!
  • Celines Essence
    steffo75 skrev 2014-11-12 22:16:23 följande:

Jag skulle också kunna fästa mig vid dom

Har jag målat in mig i ett hörn nu när jag tog upp det där med längden... jag och min stora käft!

Nejdå. Du får så gärna tycka mer om långa kvinnor . Jag tycker de finns många vackra kvinnor i olika längder. Min man tycker om att jag är liten och jag älskar att känna mig liten hos honom

Å tack igen!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Äkta är bra...)
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

...gör inte om något så fint!
  • Esoada
    steffo75 skrev 2014-11-12 21:48:10 följande:
    160 hmm, var går gränsen för småväxta?

Förlåt jag kunde inte låta bli!

Jag har inte sett någon bild på dig, men jag är övertygad att du också är vacker!

För det vackra kommer inifrån.
    Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta
    Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm
    Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet
  • steffo75
    Esoada skrev 2014-11-12 22:37:00 följande:
    Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta
    Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm
    Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet
    Glöm inte ödmjuk i din lista.