MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.
Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.
Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????
Jaha, iPhone smileygubbar blir tydligen frågetecken, om någon undrar ;)
Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.
Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????
Bröst är delikata grejer...små, som stora o hit och dit :)...var nöjda med hur ni ser ut!