• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • ÄngDal
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 14:03:12 följande:

Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.

Set får du ALDRIG göra. Du har helt fantastiskt fina bröst.
  • Anonym (Inte nöjd)

Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.

• Anonym (Inte nöjd)

Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????

• Anonym (Inte nöjd)

Jaha, iPhone smileygubbar blir tydligen frågetecken, om någon undrar ;)

• Brunhilde
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 14:48:50 följande:
    Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????
    Du har jättefina bröst. Absolut inget att skämmas över. Skit i vad han sa, folk säger så dumma saker ibland, av olika anledningar. 
  • Quexet
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 14:39:45 följande:

Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.

(Läs med glimten i ögat Flört)

TACK gode gud för att dom inte är helt äkta! Blev som sagt lite avundsjuk! Cool
  • Quexet

Mina blev mindre efter barnen... Så det har jag fått höra av min sambo. Så igår upptäckte jag fenoment att lägga ut bilder på FL för att höja lite självförtroende! Oskyldig
  • steffo75

Som man blir jag förbannad när jag hör sånt!

Då är det bra att du blev av med honom! Ta dig tid att hitta någon som inte vill ha dig för tuttarnas skull, utan för att hen älskar hela dig:) Våra kroppar förändras (ofta till det sämre) men det är så skönt att älska och älskas för den man är!

Du har fått bevis av både tjejer och killar att dina tuttar är vackra precis som dom är nu. Ta med dig det i livet!... och skicka en bild till med lite olja på härligheten, och med bättre ljus för den var lite för mörk... (usch vilken ful gubbe jag är)
  • Underhill

Bröst är delikata grejer...små, som stora o hit och dit :)...var nöjda med hur ni ser ut! 

E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Quexet skrev 2014-11-12 14:59:47 följande:
    Mina blev mindre efter barnen... Så det har jag fått höra av min sambo. Så igår upptäckte jag fenoment att lägga ut bilder på FL för att höja lite självförtroende! Oskyldig
    Bra där! :)...jo, de va hur fina som helst!
    E vi överens så kör vi