• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Putt B
    peridoten skrev 2013-01-06 02:00:39 följande:
    Tro mig, min bröst är endast runda på rygg och kör sig bra i bh. Men all tyng och fyllning i brösten drars neråt :( Och som du kan se på bilden så är mig bröstvårta lågt ner placera, vilket gör att dom får en hemsk form när jag står upp :)
    A.D.I.D.A.S.

Synd att du ska tycka så på ett par vackra kvinnliga bröst.. vem jämför du med ?.. Riktiga män uppskattar dina tuttar... lovar dig. Perfekta enligt mig !
  • peridoten
    Putt B skrev 2013-01-06 02:12:01 följande:

Synd att du ska tycka så på ett par vackra kvinnliga bröst.. vem jämför du med ?.. Riktiga män uppskattar dina tuttar... lovar dig. Perfekta enligt mig !

Hade du fått se dom utan bh, i fritt-fall-läge hade du också tyckt så, tro mig.
    Vem jag jämför med? Tjaa hur jag hade velat att mina bröst skulle se ut *L* Lite mera fyllning upptill och vårtan lite högre placerad.

Solig
    A.D.I.D.A.S.
  • Paradigm
    peridoten skrev 2013-01-06 01:57:47 följande:

Att dom gör sig "värre" på rygg?
    Precis. Tycker dem tappar sin fyllning då.

• peridoten
    Fattig student skrev 2013-01-06 02:21:07 följande:

Och på mig så fördelar sig fyllningen väl haha
    A.D.I.D.A.S.
  • peridoten
    Fattig student skrev 2013-01-06 02:21:07 följande:

Och på mig så fördelar sig fyllningen väl haha
    A.D.I.D.A.S.
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-06 02:12:01 följande:

Så du uppskattar inte hennes bröst....putte
  • Emzzannn
    peridoten skrev 2013-01-06 02:00:39 följande:
    Tro mig, min bröst är endast runda på rygg och kör sig bra i bh.

Men all tyng och fyllning i brösten drars neråt :(

Och som du kan se på bilden så är mig bröstvårta lågt ner placera, vilket gör att dom får en hemsk form när jag står upp :)

Förstår vad du menar, men dem är fina.. Innan hade jag AA men gått upp i vikt så har mellan A-B nu... Ligger jag på rygg så ser jag ut som en man! Finns olika sorters bröst, tubulära bröst är såna som mina, de är en liten missbildning så bröstkörtel är över brösten istället för under ( de är jätte vanligt). Därför sitter inte bröstvårtan på mig i mitten utan låååångt ner.
  • The1Lane

har haft 3-4 bilder här förut , under mitt anonýma nick :) , men har de tagit bort alla?? :( jaja

• Tom Araya
    The1Lane skrev 2013-01-06 14:01:34 följande:
    har haft 3-4 bilder här förut , under mitt anonýma nick :) , men har de tagit bort alla?? :( jaja
    Det är tydligen meningen att tråden ska vara tom på bilder.
  • The1Lane
    Tom Araya skrev 2013-01-06 14:03:53 följande:
    Det är tydligen meningen att tråden ska vara tom på bilder.

hmmm jaa, det var bara en som var naken, resten var ju med bh, linne eller klänning
Svar på tråden MIna bröst