• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Thotis90
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-31 12:42:52 följande:
    Jag har också tänkt på en operation, men mest för att lyfta :)
    Jag har ingenting att lyfta, tyvärr. Jag skulle vilja ha större, just för att känna mig mer kvinnlig. Jag har en kvinnlig underkropp, men överkroppen ser ut som en karl (tycker i alla fall jag). 
  • peridoten

Efter tre graviditer skulle jag både behöva lyfta och fylla!
    Från fast B till ett par stenhårda amingsbröst i st E.....Som nu är nere på ett par slappa C-D..

• Anonym (Hmm)

Då är vi ganska lika :) svårt att få dom att se snygga ut :(

peridoten skrev 2012-12-31 12:49:30 följande:
    Efter tre graviditer skulle jag både behöva lyfta och fylla! Från fast B till ett par stenhårda amingsbröst i st E.....Som nu är nere på ett par slappa C-D..

• Anonym (Hmm)

Och jag skulle vilja ha mindre, vad för storlek vill du operera upp till?? Jag har en slapp d eller e kupa nu och hade gärna bara fastat till dom

Thotis90 skrev 2012-12-31 12:49:15 följande:
    Jag har ingenting att lyfta, tyvärr. Jag skulle vilja ha större, just för att känna mig mer kvinnlig. Jag har en kvinnlig underkropp, men överkroppen ser ut som en karl (tycker i alla fall jag). 

• Thotis90
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-31 12:55:22 följande:
    Och jag skulle vilja ha mindre, vad för storlek vill du operera upp till?? Jag har en slapp d eller e kupa nu och hade gärna bara fastat till dom
    Jag har 70B och skulle vilja ha D-kupa. 
  • Anonym (Hmm)

Ja D kupa är lagom :) då kan man fortfarande handla bh utan att bli ruinerad

Thotis90 skrev 2012-12-31 12:58:02 följande:
    Jag har 70B och skulle vilja ha D-kupa. 

• Thotis90
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-31 13:01:39 följande:
    Ja D kupa är lagom :) då kan man fortfarande handla bh utan att bli ruinerad
    Haha! Det som oroar mig mest är inte det  här med bh, utan det är att jag måste göra mig av med i princip allt i garderoben och köpa nytt... Det kommer att kosta en del. Jag antar att jag måste ha en eller två storlekar större på kläder om jag gör en förstoring.
  • Anonym (Hmm)

Ja det är klart :) men det är ju kul att få köpa nya kläder :) det ska jag också göra när de sitter som de ska hihi .. Bara att kunna ha en snygg bikini utan att de skvalpar omkring :)

Thotis90 skrev 2012-12-31 13:04:43 följande:
    Haha! Det som oroar mig mest är inte det  här med bh, utan det är att jag måste göra mig av med i princip allt i garderoben och köpa nytt... Det kommer att kosta en del. Jag antar att jag måste ha en eller två storlekar större på kläder om jag gör en förstoring.

• Thotis90
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-31 13:07:42 följande:
    Ja det är klart :) men det är ju kul att få köpa nya kläder :) det ska jag också göra när de sitter som de ska hihi .. Bara att kunna ha en snygg bikini utan att de skvalpar omkring :)
    Jag älskar att shoppa (gör det sällan, men det är roligt i alla fall) och det skall bli roligt att börja om från scratch. Det är plånboken som oroar mig mest, fast om man har råd att göra en bröstförstoring så skall det inte vara något problem att köpa nya kläder
  • Anonym (Hmm)

Hihi nää det löser sig nog :) jag har ju en pojkvän som ska övertalas också :)han vill ha dom mjuka som dom är

Thotis90 skrev 2012-12-31 13:09:47 följande:
    Jag älskar att shoppa (gör det sällan, men det är roligt i alla fall) och det skall bli roligt att börja om från scratch. Det är plånboken som oroar mig mest, fast om man har råd att göra en bröstförstoring så skall det inte vara något problem att köpa nya kläder

Svar på tråden MIna bröst