• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • lollat
    Anonym skrev 2012-12-24 08:30:38 följande:
    160 och en 36:a, kallas nätt av alla mina vänner. Skulle gärna vilja vara lite större och ha mer "pondus" men men.. Som det är nu får jag be om hjälp med att skruva i en glödlampa. Skrattande
    Den storleken och G-H kupa är fan inte dåligt för pondusen, män kan göra vad som helst för ett par välskapta tuttar.
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-12-24 08:30:38 följande:
    160 och en 36:a, kallas nätt av alla mina vänner. Skulle gärna vilja vara lite större och ha mer "pondus" men men.. Som det är nu får jag be om hjälp med att skruva i en glödlampa. Skrattande

Det låter fint - du borde visa med en bild
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • JagMan

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote] Vi gillar .. Fina bröstvårtor, lyllo som får suga på dom

• Putt B

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote] Kanontuttar !!

• gaud
    Ernst Hugo skrev 2012-12-25 14:38:44 följande:
    Hur kan du vara missnöjd med de brösten??? De är ju vackra {#emotions_dlg.flower}
    Jag säger samma sak. Fantastiskt fina bröst.
  • straight arrow
    Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:

De är väldigt fina, tro inte annat.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (c kupan)

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Jo du ska vara nöjd. modigt av dig att våga lägga ut bild om du inte är nöjd tog tid innan jag vågade lägga ut mina tuttar här och jag är ändå nöjd. Du har jätte vacker bild och vackra bröst

• Anonym
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:04:41 följande:
    Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger

Tycker det är sjukt härligt att amma
  • Anonym (Lisa)

Om det var längesen du slutade amma och det fortfarande kommer mjölk...jag vill inte skrämma dej, men när jag berättade det för min gynekolog så skickade han mej på datortomografi av hjärnan med en gång. Det kan nämligen bero på en hypofystumör. Det gjorde det inte för mej så det kan vara så ändå. Men se till att ta upp det med en läkare. Ledsen att behöva skrämmas.

• Anonym

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag vill knulla med dig

Svar på tråden MIna bröst