• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-12-25 17:33:34 följande:
    Om det var längesen du slutade amma och det fortfarande kommer mjölk...jag vill inte skrämma dej, men när jag berättade det för min gynekolog så skickade han mej på datortomografi av hjärnan med en gång. Det kan nämligen bero på en hypofystumör. Det gjorde det inte för mej så det kan vara så ändå. Men se till att ta upp det med en läkare. Ledsen att behöva skrämmas.

Man kan hålla igång mjölkproduktion ganska länge efter man slutat amma.
  • Anonym (c kupan)
    Anonym skrev 2012-12-25 17:39:04 följande:
    Man kan hålla igång mjölkproduktion ganska länge efter man slutat amma.

Absolut.... Anledningen till att jag har kvar beror på att mannen aldrig kunnat låta bli dom... Nu är det ju inte så att det strömmar från dom heller. Sedan har jag förståelse jag att det är många här som säkert blev lite utfreakade när dom såg mina bröst o sedan sa jag att jag har lite mjölk i.... Men det är.sanningen o jag trivs
  • MasterDom
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-25 18:09:08 följande:

Absolut.... Anledningen till att jag har kvar beror på att mannen aldrig kunnat låta bli dom... Nu är det ju inte så att det strömmar från dom heller. Sedan har jag förståelse jag att det är många här som säkert blev lite utfreakade när dom såg mina bröst o sedan sa jag att jag har lite mjölk i.... Men det är.sanningen o jag trivs

Det är nog många som tycker det är konstigt... Men vi är även många som har den fetischen.
  • Anonym (c kupan)
    MasterDom skrev 2012-12-25 18:15:55 följande:
    Det är nog många som tycker det är konstigt... Men vi är även många som har den fetischen.

• Lilleman01

Har läst igenom tråden och kan inte säga annat än att ni som visat upp er verkligen har fantastiska bröst!

• Anonym (man40)
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-25 18:24:56 följande:

Många med mig har fetischen, men inte så många har möjlighet att få utöva den... :(

Fina bilder, tacka alla som visat. Ni är jättefina allihop!!
  • Anonym (eh?!)

Verkar som alla nakna bröst är borttagna. Vad var det för onaturligt med det?

• Anonym (Hmm)

Jag har också tänkt på en operation, men mest för att lyfta :)

Thotis90 skrev 2012-12-31 12:37:37 följande:
    Jag har små bröst, men inte supersmå, och trivs inte med dem. Jag vill göra en bröstförstoring, men karln min säger nej.

Svar på tråden MIna bröst