• Lillalila

Känner du igen dig- då är du WT!

Japp!! I en spinoff på denna wt-debatt så vill jag dra den än längre- genom att kategorisera er!!

Om följande stämmer in på dig är du wt!

Du använder foppatofflor

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 

Du äter falukorv

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra

Du arbetar som undersköterska

Du arbetar som städerska

Du svär en jävla massa

Du röker

Du snusar

Du använder leggings

Du handlar kläder på Ica eller Coop

Du har en ring på varje finger

Du köper parfymer i mataffären

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 

Du har piercings

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan

Du döper ditt barn till namn med x eller z i

Du döper ditt barn efter rockband 

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt

Du ger barnen läsk i nappflaskan

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk

.... om du känner igen minst en av dessa är du 100% wt i dess renaste form!!!

Ni som känner för att tillägga något på listan- välkomna!

• Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!
  • Voluptuous Shalimar

Såg förresten Kim Kardashian, Kanye West och David Hasselhof idag, de var med på EMA. Bor på hotellet mitt emot vårt hus. Det var nån mer snubbe där som orsakade jätterabalder, kände inte igen honom.

Starspotting är sååååå WT, eller hur?

Nu ska jag nog gå ner till hotellets ingång och kolla när de kommer tillbaka (förresten har de tydligen efterfesten precis mittemot oss!)

• Voluptuous Shalimar
    AngieT skrev 2012-11-12 00:09:24 följande:
    Tror du är out of luck där. Jag googlade faktiskt, haha. Tyvärr fastnade massor i tullen på väg in i Frankfurt=(  Du kan ju försöka bygga egna?
    Fan också. Får be svärmor smuggla in ett par.
  • Petite Chérie
    Anonym (456) skrev 2012-11-12 00:07:16 följande:
    Hopplösa människa :(
    Suck.. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Det känns liksom som att allt bara gått i tusen bitar. Kanske bäst att gå på spraytan, gadda mig, blondera håret och ha ett kilo idomin på läpparna. Lite WT-fjortis. Lyckas jag då?
  • Petite Chérie
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-12 00:10:12 följande:
    Såg förresten Kim Kardashian, Kanye West och David Hasselhof idag, de var med på EMA. Bor på hotellet mitt emot vårt hus. Det var nån mer snubbe där som orsakade jätterabalder, kände inte igen honom.

Starspotting är sååååå WT, eller hur?

Nu ska jag nog gå ner till hotellets ingång och kolla när de kommer tillbaka (förresten har de tydligen efterfesten precis mittemot oss!)
    Du borde gå dit och skrika så högt du bara kan när du ser dom. Gärna ställa till med en stor scen. Typ i stil med; I love you Kanye! I want your babies! Släng sedan dina oanvända trosor på honom och bli bortsläpad av vakterna. Det hade jag gjort.
  • Anonym (456)
    AngieT skrev 2012-11-12 00:11:49 följande:
    Suck.. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Det känns liksom som att allt bara gått i tusen bitar. Kanske bäst att gå på spraytan, gadda mig, blondera håret och ha ett kilo idomin på läpparna. Lite WT-fjortis. Lyckas jag då?
    Förlåt. Menade inte att göra dig ledsen. Men du vet, man sitter och har förhoppningar om dig, och så får man veta något sådant. *skakar på huvudet* 

Att säga "gadda", det är lite WT. Så du är på väg åt rätt håll iallafall Solig 
  • Petite Chérie
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-12 00:10:54 följande:
    Fan också. Får be svärmor smuggla in ett par.
    Bara inte hon också fastnar i tullen! Hon får svälja dom. Har hört att det ska funka ganska bra.
  • Anonym (456)
    AngieT skrev 2012-11-12 00:13:54 följande:
    Du borde gå dit och skrika så högt du bara kan när du ser dom. Gärna ställa till med en stor scen. Typ i stil med; I love you Kanye! I want your babies! Släng sedan dina oanvända trosor på honom och bli bortsläpad av vakterna. Det hade jag gjort.
    Va, är det oanvända trosor man ska slänga? Ops. 
  • Vanilla ice queen
    Anonym (456) skrev 2012-11-12 00:00:26 följande:
    Du behöver inte slösa kontantkortspoäng riktigt än! Om du bara läst strökurser och innerst inne inte vetat vad du vill göra kan du behålla poängen utan att bli störd i din WT-status. WT är flexibelt!

Du behöver inte slösa kontantkortspoäng riktigt än! Om du bara läst strökurser och innerst inne inte vetat vad du vill göra kan du behålla poängen utan att bli störd i din WT-status. WT är flexibelt!

Fuck då ligger jag ändå risigt till. Blir till att köpa mer air time imorgon och ringa VHS. Ska kompensera med att röka två paket röd LEVEL långa (det måste ju höja WT-poängen)
  • Petite Chérie
    Anonym (456) skrev 2012-11-12 00:14:12 följande:
    Förlåt. Menade inte att göra dig ledsen. Men du vet, man sitter och har förhoppningar om dig, och så får man veta något sådant. *skakar på huvudet* 

Att säga "gadda", det är lite WT. Så du är på väg åt rätt håll iallafall Solig 
    Jag vet. Jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv=(

Yay, awesome!
  • Almis11

hahahahah roligaste tråden ever... tycker mest tråden påmminer om en vanlig jävla svensson! =) *glad över att vara invandrare nu*

Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!