• Lillalila

Känner du igen dig- då är du WT!

Japp!! I en spinoff på denna wt-debatt så vill jag dra den än längre- genom att kategorisera er!!

Om följande stämmer in på dig är du wt!

Du använder foppatofflor

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 

Du äter falukorv

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra

Du arbetar som undersköterska

Du arbetar som städerska

Du svär en jävla massa

Du röker

Du snusar

Du använder leggings

Du handlar kläder på Ica eller Coop

Du har en ring på varje finger

Du köper parfymer i mataffären

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 

Du har piercings

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan

Du döper ditt barn till namn med x eller z i

Du döper ditt barn efter rockband 

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt

Du ger barnen läsk i nappflaskan

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk

.... om du känner igen minst en av dessa är du 100% wt i dess renaste form!!!

Ni som känner för att tillägga något på listan- välkomna!

• Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!
  • Egget13

Inte en enda grej som passade in på mig, har dock vänner som gör en del av de där sakerna men är ABSOLUT INGA WT..

Det va en lång lista du hade.. 

• Anonym (456)
    Batte skrev 2012-11-12 01:11:27 följande:

Att inte kunna läsa in sammanhang i text - WT.
    Jag visade upp min glittrande WT-status redan i inlägg 354. Här bjuder jag in dig till vår fina WT-klubb och du bara slår ifrån dig inbjudan. Röstar blått gör du säkert också. 

Lossa på slipsen, använd mer z i språket och släng ett par använda trozor på Kayne West. Livet blir bättre, lovar!
  • Petite Chérie
    Alvii skrev 2012-11-12 00:41:57 följande:
    Jävlar! Dyrt att vara WT idag.... , mina kostade 40 kr på dollar, fanns tyvärr inga i camoflage...
    Jag vet! Ska jag lägga såna cash på något, då blir det fan ciggen och spraytanen asså.
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-12 01:04:51 följande:
    Nämen det funkar inte för det gjorde ju fjortisarna bredvid mig (jag var mer fascinerad av dem än vad jag var starstruck).
    Haha, förstår det. Jag kan inte bli starstruck. Det funkar bara inte. Dom är vanliga människor bara. Något som får mig att vilja slänga använda string på någon, är heta poliser. Där har vi dom riktiga stjärnorna. Yummy.

• Batte

[quote=67513229][quote-nick]Anonym (456) skrev 2012-11-12 01:17:02 följande:[/quote-nick]

Batte skrev 2012-11-12 01:11:27 följande:
    Att inte kunna läsa in sammanhang i text - WT.
    Jag visade upp min glittrande WT-status redan i inlägg 354. Här bjuder jag in dig till vår fina WT-klubb och du bara slår ifrån dig inbjudan. Röstar blått gör du säkert också.  Lossa på slipsen, använd mer z i språket och släng ett par använda trozor på Kayne West. Livet blir bättre, Nja. Röstar, det händer, men tycker instinktivt illa om mr Reinfeldt och hrr skolminister Vidriga Björklund. Förmodligen WT det med.
  • sticksNstones

JA! Mina tva piercingar klassade mig som en klockren WT!

• Batte

Att inte ens klara av att citera på WT-forumet av dem alla - Familjeliv. DET är WT. För övrigt är väl Familjeliv lite WT?

• Petite Chérie
    Batte skrev 2012-11-12 01:33:19 följande:
    Att inte ens klara av att citera på WT-forumet av dem alla - Familjeliv. DET är WT. För övrigt är väl Familjeliv lite WT?
    Haha, jag orkar inte läsa. Splitting headache. Håller du på och upprör folk just nu?:P
  • Anonym (e)

Skulle snarare säga att en person som går på soc, är överviktig, röker och knappt får ekonomin är en riktig WT.

• Anonym

Ett stämmer på mig Elizabeth och Alexandra i barnens andra namn. Men det bjuder jag på för det är snyggare än alternativet dessutom finns det en släkthistorik och tradition i valen av namn.

• Mrs Onedin
    Anonym skrev 2012-11-12 06:00:31 följande:
    Ett stämmer på mig Elizabeth och Alexandra i barnens andra namn. Men det bjuder jag på för det är snyggare än alternativet dessutom finns det en släkthistorik och tradition i valen av namn.

Inget konstigt med den stavningen. Jag tar det igen: det är när man byter ut den vanliga bokstaven mot Z eller X, där den inte ska vara - inte ens i engelskspråkiga länder, om det är ett engelskt namn - som namnet ger WT-vibbar. Typ Alyzza, Melizzah...
    What might have been...
Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!