Följas åt till körkortet?
MoaElis skrev 2013-11-01 13:57:27 följande:
Okej. Vad skönt att höra att det ändå finns hopp, även om det går dåligt på lilla... För mig gick det verkligen riktigt dåligt, ändå så gjorde vi inget som jag var orolig över (vänstersväng/backa runt hörn/parkering) bara sånt som jag trodde att jag kunde. Allt blev bara kaos, det var så mycket trafik också men det är så det kommer vara på uppkörningen då jag ska köra samma tid som idag.
Alltså, jag förstår inte ens hur jag lyckades göra så pass många fel... Jag körde fel 2 gånger, starta på 2an ibland och åkte i fel körfält (dock på grund av att jag inte såg någon skylt vart jag skulle...) och så fick hon stoppa mig 3 gånger. Men det är så svårt, för om man väntar för länge så är det fel men att åka när någon är flera meter bort får man tydligen inte heller... Och så såg jag nu att hon skrivit "missa cyklist" men man ska väl inte stanna för cyklister eller? Blev helt osäker på allting nu...
Felen kommer när man eg är spm bäst på att köra, men se det positivt, det är bra att du gör felen nu och inte på uppkörningen