• Anonym

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet. 

Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
    "privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte. 

Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
    Behöver klargöra!
    Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09

_UPPDATERING_

Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.

Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.

Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!

Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.

• Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
  • Anonym
    Minna76 skrev 2012-11-17 16:46:08 följande:
    Njaaa...jag skulle nog inte dra in hans arbetsplas i detta. Detta är ju en sak mellan dig och honom. De kan ju också hävda att de har kontakt i arbetsärenden under arbetstid.
    Men har man inte interntelefoner för sånt?
    De flesta företag ser ju ner på att man sitter med sociala forum under arbetstid, såsom facebook, chattforum osv. Spelar ingen roll vem man pratar med eller vad man pratar om. 
  • Sunt förnuft
    Anonym skrev 2012-11-17 17:46:43 följande:
    De flesta företag ser ju ner på att man sitter med sociala forum under arbetstid, såsom facebook, chattforum osv. Spelar ingen roll vem man pratar med eller vad man pratar om. 
    På våran arbetsplats har vi direktkontakt samt kontakt via telefon, SMS, MSN och Facebook. Så dra inte alla företag över en kam.

Dessutom ses det förmodligen som väldigt oprofessionellt om TS skulle ringa till en chef och dra in deras kärleksdrama  på jobbet. Om inte annat kommer det ses som skvaller vilket är oerhört barnsligt. Just saying.

I övrigt håller jag med TS. Be killen fara åt fanders med sina lögner och hemligheter. 
  • lillalillalillamysan
    Anonym skrev 2012-11-17 17:46:43 följande:
    Stämmer inte alls hos den arbetsgivare som jag jobbar för. De vet att vi jobbar galet mycket och bryr sig inte det minsta om vi har privat kontakt med någon under "arbetstid". Kan räkna upp säkert  ett10-tal "par" som är otrogna med varandra och har väldigt mycket kontakt på jobbet bara där jag jobbar.

Att kontakta chefen i ett sådant här fall känns ju helt galet. Jag skulle tycka att hon/han som kontaktar chefen vore helt galen och fruktansvärt pinsam. Seriöst, vad har chefen med detta att göra? Nej, jag håller helt och hållet med Sunt Förnuft. 
  • fiaw

Hej.

Hoppar på här.. Kan bara säga att ja vet hur det  känns.. Killen chattar konstant med någon tjej som han säger bara är hans vän.. Tjejen ifråga vill inte ha något mera med honom att göra än att vara hans vän men någon av dem ljuger.. För hon har nu fått för sig att vi har separerat fast denna vecka har varit väldigt bra.. När man ställer honom mot väggen blir han irriterad och börjar skylla på mig, att det är barnsligt att jag tagit kontakt med henne och hennes beteende är också barnsligt men likväl så fortsätter han chatta med henne.  Samt så raderar han vad de skrivit till varandra... Om de bara är vänner e de då nödvändigt.. ? Han bedrog mig i våras å vi väntar vårt första gemensamma barn nu i december så hela situationen är ganska betungande.. Vill ju vara glad åt graviditeten och få vara lycklig men känns de mest som att all tid går ut på att vara orolig...

Men till dig, ställ honom mot väggen. Men dra inte in chefen i detta, han har inget med det att göra och ifall om de faktiskt inte skulle vara något mellan han och hans kollega så blir han bara i dåliga papper på jobbet... De e iaf min åsikt, har själv funderat på att berätta för min killes vänner vad han gjorde åt mig i våras men har kommit fram till de att de blir inte bättre av de+ att de har inget med det att göra, fast nu verkar ja mera som hans galna flickvän... Men iaf.      

Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!