• Anonym

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet. 

Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
    "privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte. 

Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
    Behöver klargöra!
    Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09

_UPPDATERING_

Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.

Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.

Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!

Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.

• Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-11-21 12:25:50 följande:

Du fick inget svar antagligen för att han ska kolla med sin romans vad hon har sagt så att de kan snacka ihop sig om en version som gör de mindre svinaktiga. Tyvärr tror jag att det finns mer att hämta än "bara" kyssarna och sms:en. De är bara för fega för att stå upp för vad de har gjort.

Ta med dig någon som stöd då du träffar honom. Denna person kan stoppa ditt ex om han blir för svinig. Nu är du väldigt sårbar och kan vara lätt att köra över då ni delar upp era saker i hemmet. Jag säger inte det för att göra dig ledsen utan för att jag vet att det är lätt att vifta bort hans krav "bara för att få det gjort". När du mår lite bättre kommer du bli fly förbannad på att du lät honom få det ena eller andra från hemmet. Var hård i stället (så hård du kan i det här läget).  

Usch! Jag lider med dig! Men det kommer snrt en tid då du mår bättre och är tacksam för att du har blivit av med svinet. Försök att hålla en fasad framför honom så att han får se dig som vinnaren ur denna separation. Det värsta du kan göra för honom är att vara vacker, glad och stark. Då kanske han fattar att han borde ha uppskattat dig mer medan han hade möjlighet. Det kommer dessutom en vardag med hans romans då han får ett uppvaknande. 

Kram!    
    antagligen!! Trots att jag är jätte sårad o det gör ont är jag lättad att kollegans man fick ur sin fru nånting mer. Det kanske är själviskt av mig med jag hoppas att han inte lämnar sin fru för detta så att min sambo blir helt ensam,det förtjänar han!! Men hon det väl det samma.... 

Syrran tyckte att jag skulle säga åt sambon/mitt ex att jag vill ha lägenheten för mig själv en hel dag o åka dit och göra en lista på alla saker jag vill ha. Det lät väl som en ganska bra idé

Tack så jätte mycket för alla dina snälla stöttande inlägg här i min tråd!! Kram! Äpple 
  • Anonym

Vad kommer hända mellan kollegan och hennes man? Jag hoppas han sparkar ut henne. Har de barn förresten?

Jag lider verkligen med dig Ts. Det är ingen rolig situation över huvudtaget. Men du kommer resa dig igen. Och träffa en man som verkligen respekterar dig och behandlar dig som du är värd.

Glöm inte att du gjorde helt rätt!  

• Anonym

Har du hört av dig till chefen? Ärligt, du har INGENTING att förlora på att höra av dig till deras chef och berätta om att dom skriver sms under jobbtid.  Hör du av dig till chefen - överdriv! Skriv att dom haft smygromanser  under arbetstid o.s.v
    Du ska göra Allt för att jävlas med idioten. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-21 14:07:44 följande:
    Har du hört av dig till chefen? Ärligt, du har INGENTING att förlora på att höra av dig till deras chef och berätta om att dom skriver sms under jobbtid.  Hör du av dig till chefen - överdriv! Skriv att dom haft smygromanser  under arbetstid o.s.v
    Nu vet du ju dessutom att det dem skrev om inte hade ett skit med deras arbete att göra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-21 13:47:21 följande:
    Vad kommer hända mellan kollegan och hennes man? Jag hoppas han sparkar ut henne. Har de barn förresten?

Jag lider verkligen med dig Ts. Det är ingen rolig situation över huvudtaget. Men du kommer resa dig igen. Och träffa en man som verkligen respekterar dig och behandlar dig som du är värd.

Glöm inte att du gjorde helt rätt!  
    Jag vet inte alls vad som kommer hända med dem,allt jag vet är att han var förkrossad. Det finns inga barn med i bilder i af,alltid nåt. 

Jag har raderat förhållanden ur mitt huvud nu o ska nog bara fokusera på att bli klar med skolan och umgås med vänner nu. Har svårt att släppa hur sambon/exet ljög för mig,det ärdet som känns värst av allt..... Att han fick känslor för henne kan jag köpa men INTE att han gick bakom ryggen på mig (jag vet inte ens hur länge!!) o ljög när jag frågade... allt vi hade känns som en stor fet lögn Gråter Fattar inte hur man kan göra så mot nån man sa sig älska. 
    Anonym skrev 2012-11-21 14:07:44 följande:
    Nej. jag tror inte att jag ska göra det heller,jag orkar inte hålla på med dem mer.... Det gör för ont. Han får nog veta det på omvägar i af får man hoppas....
  • Hårdrock

Ang. att höra av sig till deras chef. Det låter som rätt beslut att inte göra det. Som du säger så kanske det kommer fram ändå. Jag tycker du är inne på rätt spår annars, fokusera på dig själv nu och glöm svinet. Han är inte värd det. Att ta med dig nån när grejerna ska delas upp är en bra idé, dels som stöd och dels för att se så han inte blåser dig. Men att ha lägenheten för dig själv nån dag funkar med, det förutsätter ju dock att han vet vad du ska ta med dig och så.

• Wittra
    Anonym skrev 2012-11-21 15:27:37 följande:
    Jag vet inte alls vad som kommer hända med dem,allt jag vet är att han var förkrossad. Det finns inga barn med i bilder i af,alltid nåt. 

Jag har raderat förhållanden ur mitt huvud nu o ska nog bara fokusera på att bli klar med skolan och umgås med vänner nu. Har svårt att släppa hur sambon/exet ljög för mig,det ärdet som känns värst av allt..... Att han fick känslor för henne kan jag köpa men INTE att han gick bakom ryggen på mig (jag vet inte ens hur länge!!) o ljög när jag frågade... allt vi hade känns som en stor fet lögn Gråter Fattar inte hur man kan göra så mot nån man sa sig älska. 

Nej. jag tror inte att jag ska göra det heller,jag orkar inte hålla på med dem mer.... Det gör för ont. Han får nog veta det på omvägar i af får man hoppas....
    Som sagt...det är inte vad de gjort som är värst utan att han gick bakom ryggen och ljög. Jag är stundtals skiträdd för att själv bli bedragen och få lögner i ansiktet. Man är inte ansvarig för ens känslor, men man är fanmig ansvarig för sina handlingar. 

något som din förre sambo uppenbarligen inte fattar, hoppas innerligt han får smaka på samma medicin en vacker dag!  
  • Titanica

Har följt dig genom denna tråden sen början TS och jag vill bara säga att jag tycker du är en stark tjej och beklaga det din fd har gjort mot dig.{#emotions_dlg.flower}

• Anonym
    Titanica skrev 2012-11-21 21:07:06 följande:
    Har följt dig genom denna tråden sen början TS och jag vill bara säga att jag tycker du är en stark tjej och beklaga det din fd har gjort mot dig.{#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket Äpple
  • XOX

Go TS!!

Bra gjort! Du kommer må mycket bättre sen när du gått vidare helt.

Kram till dig

• Anonym

Tack alla snälla människor för era peppande kommentarer,det är precis vad jag behöver just nu o det verkar som ni vet det! {#emotions_dlg.flower} Äpple 

Den här veckan har varit riktigt tung,men jag försöker bita ihop så gott det går..... men ibland blir jag jätte ledsen såklart. 

KRAM på er alla!! 

• iremis

Hur har det gått för dig TS? Har läst alla inläggen. Råkade trilla in i denna tråd eftersom jag letade efter ett sätt att läsa whatsapp konversationer på något vis utan att ha tillgång till mobilen, min historia är rätt komplicerad. ????

Men men... Jag hoppas innerligt att du mår bra och att allt är bättre nu!

Vet du något om kvinnans man förresten? Hur det slutade och så?

PS. Tycker att du gjorde rätt i dina val och beslut :)

?
Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!