• Fyan

Hur djurvänlig är du?

Nå, hur djurvänliga är ni? Motivera gärna svaren

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur djurvänlig är du?
  • ekofriend
    Lilith Inanna skrev 2012-11-18 15:29:54 följande:
    Alla rätt wohoo!

• Pale
    molly80 skrev 2012-11-18 14:35:14 följande:

Är du rädd för flugor?
    Haha nej, inte vanliga flugor, men de har äckliga fötter så dem dödar jag för att de är irriterande och smutsiga. Spyflugor känner jag stort obehag för.
  • ekofriend
    Pale skrev 2012-11-18 16:08:34 följande:
    Haha nej, inte vanliga flugor, men de har äckliga fötter så dem dödar jag för att de är irriterande och smutsiga. Spyflugor känner jag stort obehag för.

Ja, spyflugor är läskiga
  • molly80
    ekofriend skrev 2012-11-18 16:28:51 följande:
    Ja, spyflugor är läskiga

Fy ja
  • ekofriend

A

Lilith Inanna skrev 2012-11-18 15:29:54 följande:
    Alla rätt wohoo!

• annca

Rätt och rätt... ;)
    "Jag gillar alla söta djur", men för mig är många djur andra inte tycker är söta faktiskt söta.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Fidelis ad urnam

Jag älskar djur men klassar inte småkryp som djur utan som äckliga varelser utan rätt att leva. Jag äter kött, jag slår ihjäl spindlar, dödar flugor, mördar småkryp. 

• EnAnonumius
    mrsStatham skrev 2012-11-18 10:13:21 följande:
    Får man fråga varför man ska bära ut spindlar?
    De bor ju i husen och kommer med största sannolikhet frysa ihjäl om det är kallt ute.

Min man får bära ut spindlarna och han släpper dem på uteplatsen, i den inglasade delen där är det bra "övervintringstemperatur".  
    Jag har faktiskt en viss spindelfobi men jag vägra låta honom döda spindlarna för den saken skull då det är knappast spindelns fel egentligen att jag har fobi för dem.

Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
Svar på tråden Hur djurvänlig är du?