• Fyan

Hur djurvänlig är du?

Nå, hur djurvänliga är ni? Motivera gärna svaren

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur djurvänlig är du?
  • ekofriend
    Athema skrev 2012-11-19 17:56:16 följande:
    Jag gillar kött, slår i hjäl spindlar och eftersom att jag dödar spindlar, flugor och andra äckliga insekter (som jag antar att ni räknar som djur ??) som kommer in i mitt hem så respekterar jag väl inte alla djur. Däremot så respekterar jag alla djur som inte är insekter. 
    Man kan väl respektera djur och ändå slå ihjäl dem. Bara man gör det snabbt och smärtfritt
  • Fidelis ad urnam
    molly80 skrev 2012-11-19 13:29:00 följande:

Vem bestämmer vem som har rätt att leva?
    I detta fall, jag
  • molly80
    Fidelis ad urnam skrev 2012-11-19 19:00:52 följande:
    I detta fall, jag
    Haha, ok. Är du rädd för spindlar?
  • Fidelis ad urnam
    molly80 skrev 2012-11-19 19:15:03 följande:
    Haha, ok. Är du rädd för spindlar?
    Jag är livrädd för spindlar och finner småkryp som äckliga. 
  • nozpa

Aotch. Bara 1 rätt. Fast då fusksvarade jag. Jag bär aldrig ut en spindel. Låter den inte vara eller dödar den heller. Ropar på min make som tar ut den.
    Om han inte är hemma så stänger jag dörren till rummet den är i och hoppas att han hittar den när han kommer hem. (läs kräver att han hittar den) 

• molly80
    nozpa skrev 2012-11-19 19:37:10 följande:
    Aotch. Bara 1 rätt. Fast då fusksvarade jag. Jag bär aldrig ut en spindel. Låter den inte vara eller dödar den heller. Ropar på min make som tar ut den.
    Om han inte är hemma så stänger jag dörren till rummet den är i och hoppas att han hittar den när han kommer hem. (läs kräver att han hittar den) 
  • molly80
    Fidelis ad urnam skrev 2012-11-19 19:30:00 följande:
    Jag är livrädd för spindlar och finner småkryp som äckliga. 

Hur bär du dig åt för att ta dö på dem då? Dammsugaren eller?
  • Fidelis ad urnam
    molly80 skrev 2012-11-19 21:06:44 följande:

Hur bär du dig åt för att ta dö på dem då? Dammsugaren eller?
    Min man får döda dem, är jag ensam hemma använder jag det längsta tillhygget jag kan hitta och mördar dem. Alternativt sprayar jag dödliga medel, som avfettning, på dem. Stöter jag på en spindel, inne som ute, så dör den
  • ekofriend
    Fidelis ad urnam skrev 2012-11-19 21:16:28 följande:
    Min man får döda dem, är jag ensam hemma använder jag det längsta tillhygget jag kan hitta och mördar dem. Alternativt sprayar jag dödliga medel, som avfettning, på dem. Stöter jag på en spindel, inne som ute, så dör den

avfettning? det måste ju ge hemska fläckar?
Svar på tråden Hur djurvänlig är du?