Per Morberg...
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Ernst, en fjolla?? men smaken är som baken. hellre en som är mjuk och känslig, en någon som är stenhård. men jag tycker inte heller om Tommy Körberg som är av samma skrot och korn som Per. Dom är visst riktigt goda vänner också, sen även Kjelle Bergkvist. Han är också en hårding och god vän med Per, enda posetiva med Kjelle är att han är en jäkla bra skådis
Some like it rough!
Skämt åsido, jag tror att rätt många kockar doppar, om inte fingret, så skeden i grytan och smakar av flera gånger om. Det man inte ser..
Tacka vet jag Jamie Oliver.
Lammkött med brittisk accent som kan laga mat, vem går inte igång på det liksom?
Eller Gordon Ramsey eller Rocco DiSpirito.
Till och med Erik Lallerstedt ligger högre upp på min lista än Per Morberg.
Skulle säga att han ligger någonstans mellan epilera bikinilinjen och bli fast på en buss med fyra lågstadieklasser på rolighetsskalan.
Oh no, Jamie Oliver läspar och det har jag sssså ssssvårt för
plus att han envisas med massa ostar jag inte gillar i sin mat.
Gordon gillar jag! Det var mycket gott att äta på Maze i Prag.
FruSen, hahaha, näe det har du rätt i
Ohlalalalaaaaa...
Han är het i köket samt fin ögongodis!
Euw, nej tack!