• Kakmonster

Per Morberg...

Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar.  Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
    Vad gillar ni Per Morberg?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Per Morberg...
  • La Lola

Mums!
    (både för maten och mannen)

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Duckan

Ja, tack! Vi ser programmen, köper böckerna och skäms inte för det.

• CeeJay
    La Lola skrev 2012-11-23 11:11:46 följande:
    Mums!
    (både för maten och mannen)

Hahaha, håller med
  • sär skriven

No fucking way. För mig är han Viggo.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • dessan59

Jag gillar inte Per Moberg. Jag tycker att han är äcklig som håller på att stoppa ner fingrarna i maten, och håret ska vi inte tala om! Sen tycker jag att han har ingen känsla för hur man behandlar en kött, utan är helt respektlös dänger ner köttbiten på bänken! Sen tycker jag inte om män som är hårda och tuffa, och svär när han berättar vad han ska göra för jävla soppa eller gryta( gäsp)

Nä, Ernst det är en Man med stort M

• Voluptuous Shalimar
    dessan59 skrev 2012-11-23 11:38:57 följande:
    Jag gillar inte Per Moberg. Jag tycker att han är äcklig som håller på att stoppa ner fingrarna i maten, och håret ska vi inte tala om! Sen tycker jag att han har ingen känsla för hur man behandlar en kött, utan är helt respektlös dänger ner köttbiten på bänken! Sen tycker jag inte om män som är hårda och tuffa, och svär när han berättar vad han ska göra för jävla soppa eller gryta( gäsp)

Nä, Ernst det är en Man med stort M
    Ursäkta men Ernst Kirchsteiger är en fjolla med stort F.
  • FruSen

Nej, alltså... Jag har SÅ himla svårt att se förbi alla handdukar, lurviga tröjärmar, fingrar och allt sånt han råkar doppa ner i maten titt som tätt. Maten är säkert jättegod men jag skulle inte vilja äta den. Ser framför mig hur jag får munnen full med "lurvig tröja" eller nått annat...

• Voluptuous Shalimar
    FruSen skrev 2012-11-23 11:46:14 följande:
    Nej, alltså... Jag har SÅ himla svårt att se förbi alla handdukar, lurviga tröjärmar, fingrar och allt sånt han råkar doppa ner i maten titt som tätt. Maten är säkert jättegod men jag skulle inte vilja äta den. Ser framför mig hur jag får munnen full med "lurvig tröja" eller nått annat...
    Ha ha, tror att det ser ut så på många restauranger.
Svar på tråden Per Morberg...