Per Morberg...
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Mums!
(både för maten och mannen)
Jodå. Han är lite så där djurisk. Sexigt.
Ja, tack! Vi ser programmen, köper böckerna och skäms inte för det.
Eller hur, tjejer! MUMS!
No fucking way. För mig är han Viggo.
Jag gillar inte Per Moberg. Jag tycker att han är äcklig som håller på att stoppa ner fingrarna i maten, och håret ska vi inte tala om! Sen tycker jag att han har ingen känsla för hur man behandlar en kött, utan är helt respektlös dänger ner köttbiten på bänken! Sen tycker jag inte om män som är hårda och tuffa, och svär när han berättar vad han ska göra för jävla soppa eller gryta( gäsp)
Nä, Ernst det är en Man med stort M
Nej, alltså... Jag har SÅ himla svårt att se förbi alla handdukar, lurviga tröjärmar, fingrar och allt sånt han råkar doppa ner i maten titt som tätt. Maten är säkert jättegod men jag skulle inte vilja äta den. Ser framför mig hur jag får munnen full med "lurvig tröja" eller nått annat...