Per Morberg...
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Speciellt het tycker jag inte att han är, men jag älskar hans sätt. Enda matlagningsprogrammet som är värt att titta på, förutom Nigella.
Ramsey blir jag nervsjuk av och Oliver lässsspande klarar jag bara inte av.
Nej tack, tycker han är slibbig.
Jag gillar att titta på hans program, men jag skulle inte våga äta någon av hans mat för jag har extrem bakteriefobi!
Har lite hatkärlek till Morberg. Dras till hans program även om jag tycker att han är ganska "äcklig" Jag gillar hans produkter och mat.
Jamie Oliver älskar jag :') Jag är nästan så kändiskåt på honom att min sambo blir avis ;D Nejdå men rätt så illa är det. Hade en kompis som var aupair och i hennes område bodde tydligen Jamie och "hennes" barn lekte med hans barn. Hon såg aldrig honom dock men ÅHHH så avis jag var/är ändå. Det vore nog en dröm, att få träffa Jamie (A)
BTW läspandet gör honom lite extra gullig! Skulle nog tycka att det var jobbigt på någon annan dock...
Gordon och Jamie ligger högst upp på min lista i alla fall ;)