Per Morberg...
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar. Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
Vad gillar ni Per Morberg?
Nej tack. En småfet slemmig gubbe är inte min smak. Jag har inte smakat hans mat men jag tycker inte den ser god ut heller. Allt blir bara kladdigt och slafsigt. Dessutom blir jag grymt äcklad av att han ena sekunden drar handen genom sitt flottiga hår och i nästa doppar fingret i såsen och slickar av. Blä. Jag vill inte ha hårflott i maten.
Av alla manliga TV-kockar jag sett så vinner nog Gordon Ramsay. Han är charmigt söt på något vis och har dessutom helt ok kropp.
NEEEEEEEEEEEJ!!!!! Jag blir förbannad bara jag tänker på honom! 
Jag skulle gärna äta hans mat och även honom,Han är het
En av få personer jag har riktigt svårt för. *ryser lite
Nej, jag blir grymt äcklad av hans program. Gillar inte honom och tycker han lagar mat på ett "äckligt" sätt.. Haha ^^
Jag gillar honom, eller rättare sagt hans matlagningsstil. Avskyr sånt där fjamsande som visa håller på med, kryddmått hit och kryddmått dit. Mat ska lagas med känsla och passion, inte vara som en trist ekvation som måste lösas på ett exakt sätt.
Lite humor och schvung på det, så blir det mat som är bra. Dessutom lagar han mat som jag tycker är god, inte sånt där rawfoodäckligt, en massa crossover, frukt parat med oxfilé och sånt dumt och så är det inga korslagda ärter och skit utan rejäla portioner.
Hygienen bryr jag mig inte det minsta om. Jag ska inte äta det som lagas i tv eller i kokböckerna.
Mums för både maten och mannen! Han är grymt sexig och maten är rejäl och ser god ut