• Kakmonster

Per Morberg...

Jag gissar att han är en sån där människa man antingen älskar eller hatar.  Jag är smått tokig i honom. Snart börjar "Vad blir det för mat", så då mår jag bra...
    Vad gillar ni Per Morberg?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Per Morberg...
  • biggerswoman

hej
    jag gillar honom och vad blir det för mat. Det är så roligt för han verkar vara en sådan kramgo man och sen får han nästan alltid roller i filmer/tv då han spelar en onda män.

Glömmer aldrig viggo i rederiet    

• Lufsan

Jag tycker att han ser ut som en hustrumisshandlare och sen tycker jag att han är rätt så osmaklig i "vad blir det för mat". Han verkar ganska full av sig själv och har fällt väldigt många sexisitiska kommentarer i det där programmet så nej. 

(för er som letar efter tjafs så menar jag såklart inte att hustrumisshandlare ser ut på ett visst sätt. Men han ser farlig ut. ) 

En dag i sänder.
  • LoPax

Jag gillar att han är så bufflig. Det mesta är ren humor, och jag tror att många som inte gillar honom inte inser att han skämtar. 

Ja tack!  

• Lufsan
    LoPax skrev 2012-11-24 11:55:59 följande:
    Jag gillar att han är så bufflig. Det mesta är ren humor, och jag tror att många som inte gillar honom inte inser att han skämtar. 

Ja tack!  
    Gillar bara inte hans skämt. 
    En dag i sänder.
  • Dejsi

Gordon och Jamie har adhd och jag tror att Morberg också har det (rätta om jag har fel).
    Det gör de så speciella.

Per Morberg är snygg och bra skådespelare. Han sa på Skavlan att han är jätteblyg och spelar bara en roll i matlagnigsprogrammet.
    Han är nog mjuk innerst inne. 

• Wimsey

Jag gillar honom.

gammal detektiv i ny förpackning
  • Shemira

Jag älskar Per Moberg, Gordon Ramsay är också en favorit. Dock ser jag sällan på tv nu längre men om jag tittar på nått så är det oftast på matlagningsprogram...

Jag tycker Moberg är rolig och seriöst det är ju en ganska stor skillnad på att se Moberg laga mat till vänner/familj i sitt eget hem och att se Gordon lära upp  folk att blir super kockar eller vad man skall säga, på resturanger vet man ju att hygienen är super viktig och det får inte vara mista lilla fläck eller kladd på den prudentliga uppläggningen med två ärtor i kors som någon annan nämnde tidigare...

När Per lagar mat ser de ju till stor del ut som när en annan lallar runt i köket och knappt kan hitta grejjer, man smakar av och så vidare...
    okej han pillar sig i håret o petar fingret i grytan, jättefarligt de bakterierna kokar nog bort skall ni se...  

• hysteria

Gillar hans mat och köper hans böcker, däremot så föredrar jag att inte se honom, så hans program zappar jag snabbt förbi

• knightcat

Per är ju underbar. Sparar inte på något! Häver ur sig att "såhär ska en tallrik se ut!! Inget jävla fass" och visar stolt upp en tallrik som är överfull med god mat lagad med kärlek!

Gillar programmet Vad blir det för mat. Speciellt när han står i pyamas eller med sitt förkläde i läder och stycka kött med yxan :D 

• Zizzy Zimsson

Gillade honom när jag såg hans matlagningsprogram på TV. Tröttnade när jag lade till honom på Facebook:

Mitt vin är bäst! Åh vad bra mitt vin är! Kolla nya vinboxen! Kolla min nya kokbok.
    KÖP KÖP KÖP KÖP!

*kräks i munnen lite* 

Svar på tråden Per Morberg...