• Svar på tråden glossybox tråden!
  • Helga

Jag fick androgen av Illamasqua. Har bytt den mot tandkrämen i bytestråden på Facebook. Gillade oxå Burts Bees, men har förstått att den var en gång nyligen. Våtservetter och kajal var verkligen svintråkigt!

• Emlak

Kajalen är skitdålig, och våtservetterna passar att dammtorka med, skulle aldrig sätta dom i ansiktet.. Hoppas dom bättrar sig till februariboxen!

• Fröken Susidus

Kul tråd :)
    Jag använder våtservetterna till att göra rent handfatet med Det tenderar att samlas en del makeuprester där... Provade en i ansiktet men som jag nästan visste så sved det rejält då jag har känslig hy.

Måste säga att jag gillar kajalen dock. Inte ovanpå ögonlocket, där använder jag en flytande men under nedre fransarna sitter den bra Mjuk och smidig.

• orianthi

Det enda jag tyckte var bra var hårsprayen! Den var faktiskt grym, har inte provat kajalen än :)

• MammaMaria06
    Clotilda skrev 2013-02-04 15:48:11 följande:
    Vad fick ni från Illamasqua?
    Cream Pigment heter den. Kan användas som bas under ögonskugga eller som rouge. Eller på läpparna. Men min var superlila så den kommer nog inte användas. Såg på Tradera att det finns i massa olika färger
  • Helga

Min är oxå på gång, fick en avisering. Brukar dock få den till dörren, men inte den här gången. Typiskt då jag är höggravid och har svårt att ta mig iväg =(

• Emlak

Min box kom idag, börjar tröttna lite på att få samma skitprodukt som man fått för någon månad sen.. Tycker dom borde ha lite mer koll..

• MammaMaria06
    Emlak skrev 2013-02-27 13:37:32 följande:
    Min box kom idag, börjar tröttna lite på att få samma skitprodukt som man fått för någon månad sen.. Tycker dom borde ha lite mer koll..
    Håller med dig! Har fått sånt jag redan har två gånger i rad nu. Givetvis sånt jag inte använder alls.
Svar på tråden glossybox tråden!