glossybox tråden!
Här diskuterar vi Glossybox :)
Här diskuterar vi Glossybox :)
Jag fick androgen av Illamasqua. Har bytt den mot tandkrämen i bytestråden på Facebook. Gillade oxå Burts Bees, men har förstått att den var en gång nyligen. Våtservetter och kajal var verkligen svintråkigt!
Kajalen är skitdålig, och våtservetterna passar att dammtorka med, skulle aldrig sätta dom i ansiktet.. Hoppas dom bättrar sig till februariboxen!
Kul tråd :)
Jag använder våtservetterna till att göra rent handfatet med
Det tenderar att samlas en del makeuprester där... Provade en i ansiktet men som jag nästan visste så sved det rejält då jag har känslig hy.
Måste säga att jag gillar kajalen dock. Inte ovanpå ögonlocket, där använder jag en flytande men under nedre fransarna sitter den bra
Mjuk och smidig.
Det enda jag tyckte var bra var hårsprayen! Den var faktiskt grym, har inte provat kajalen än :)
Tror jag får min box idag!
Min är oxå på gång, fick en avisering. Brukar dock få den till dörren, men inte den här gången. Typiskt då jag är höggravid och har svårt att ta mig iväg =(
Min box kom idag, börjar tröttna lite på att få samma skitprodukt som man fått för någon månad sen.. Tycker dom borde ha lite mer koll..