• Svar på tråden glossybox tråden!
  • Emlak

Kom ingen till mig idag men smset från posten kom i torsdags så imorgon kommer nog boxen :)

• JPT

Fick mitt sms tidigare under dagen så jag antar att boxen kommer i morgon. Yay! Glad

• Clotilda

Nu har jag fått boxen. Gillade den men har inte provat något ännu. Kommer nog använda allt men har inte så bra erfarenhet av Bareminerals. Dessutom är det ju jättesvårt att skicka ut foundation till folk eftersom alla är olika. Kommer nog använda mitt som en lätt bronzer istället eftersom det är helt fel färg.

• Kensy

Jag fick rätt färg på foundationen, sen fick jag också tandblekningen, hudkrämer från body shop, en bronsfärgad ögonskugga (väldigt snygg nyans!) och sen läpp-pennan från jelly pong pong. Det enda jag inte var helt nöjd med var nyansen på pennan, jag får alltid orangea nyanser som får mig att se ut som ett polack-luder. :(
    Rent generellt tycker jag det var roliga grejer i boxen!  

• vägkorsning

Men ååååh nu vill jag också ha min box!! Fick sms idag så den kommer säkert imorgon. Och jag som ska resa bort tidigt imorgon bitti och kommer hem på söndag kväll :((

• orianthi

jag fick min box idag! Fick dock ingen foundation eller läppenna, jag fick nagelstärkare från Trind ( tummen upp ) och en svart eyeliner/ögonskugga

jag är jättenöjd, särskilt med natt och dagkrämerna från body shop! 

Svar på tråden glossybox tråden!