glossybox tråden!
Här diskuterar vi Glossybox :)
Här diskuterar vi Glossybox :)
Verkar väldigt intressant skulle gärna vilja börja premunera på boxen.
Men dock har jag läst att man får typ samma saker ibland?
Dom verkar också dock lite sega på att skicka ut sina boxar.
I min box var det nagelförstärkaren, ögonskugga, tandblekning, läppenna och rengöringsskum från bodyshop.. Allt är superbra förutom läppennan, använder aldrig det.. Man borde kunna skriva i sånt i sin profil..
Jag förstår inte att de aldrig lär sig. Jag tror inte på att de skickar ut alla boxar samtidigt, för vi bor inte i Polen där postgången kan ta 2-3 veckor för så många. Tycker det är extremt skumt att så få får sin box i tid, iaf enligt vad jag förstår av Facebook. Sedan skyller de på påsk osv, men det ska ett seriöst företag ha med i beräkningen och då skickar man boxarna lite tidigare *suck*
Jag är supernöjd med bareMinerals foundation! Jag har rosacea och den syns knappt när jag har foundation på.
Fick helt rätt färg på min också!
Senaste boxen hade rödamattan-tema och det enda som hade med det att göra var ju typ tandblekningen. Kajalpenna fick jag för två boxar sedan. Hade väntat mig typ ett rött läppstift.. Nagelförstärkningen är super men passar inte till temat.
Annars tycker jag det är kul med glossybox.
Hade också svårt att se temat i min box, förutom tandblekningen och läppstiftet.
Tycker denna box var trist och ser fram emot nästa.
Jag vann den där specialboxen som var från beauty awards, ska bli spännande att se vad den innehåller :)
Jag har också svårt att få ihop det med temat men ärligt talat bryr jag mig inte för boxen känns verkligen toppen! Jag fick:
Body Shops natt/dag-creme - gillar supermycket
Bare Minerals - velat prova hur länge som helst
PingPong-Läppenna - sådär men den kommer kanske till användning, jag gillar läpprodukter så missnöjd är jag inte.
DaVinci - Jag använder sällan ögonskugga men denna var så läcker att jag hoppas hitta tillfällen att använda den!
SmileLab - Jag har aldrig lekt tänderna men absolut tänkt tanken. Har inte provat ännu men ska snart göra, vill bara helt lägg av att dricka coca cola först, annars kommer jag bara få ångest över att ha slösat bort dessa :)
Jag har haft boxen sedan november eller oktober och nu gjorde jag slag i saken och beställde för ett helt år. Liiite ångest fick jag över det då det ju kostar typ 1300 men å andra sidan kommer styckpriset ner till 108 (har jag för mig) per box och det är ju inte mycket och trots att jag vet att jag ibland (som efter boxen innan red carpet) säger att detta var sista boxen så vet jag att jag kommer vilja ha boxen ett år, sådan är jag.
Vilken är eran favorit "all time" från Glossybox? Min är Love & Toast - Duschgel - Dewblossom. Jag blev så kär i doften att jag beställde Body Lotion i samma doft. Passade då även på att beställa ett läppbalsam som jag har på jobbet från samma märke (annan smak) och det är också helt underbart. Nu är duschgelen tyvärr slut och jag är lite snål just nu men jag ska önska mig en när jag fyller år av min man tror jag.
Min favorit är nog Dermalogicas "Special cleansing gel". Helt fantastiskt bra och superdryg
Nya boxen redan på G!
Vad hoppas ni på i den här? Jag är sugen på en bra handkräm. Och en solkräm.