• Svar på tråden glossybox tråden!
  • Niveawomen

Någon som köpt London boxen är nyfiken på vad som var i den...skulle beställt meeeen gjorde inte det ;)

• Odile

Jag köpte London Boxen, jättebra saker, en handkräm, en Steam Cream som jag har tänkt köpa (stor ask var det), nagellack, överlack, läppstift, svart kajalpenna och sen var det nåt mer tror jag. Jättenöjd. 

• Essence

Den senaste kändes som ett hastigt ihopplock av småsaker. Jag var inte alls nöjd. Men alla boxar innan dess har jag varit dundernöjd med. Min man får ManBox som han verkligen är jättenöjd med också.

• LillaJag06
    Essence skrev 2013-10-09 09:25:59 följande:

Den senaste kändes som ett hastigt ihopplock av småsaker. Jag var inte alls nöjd. Men alla boxar innan dess har jag varit dundernöjd med. Min man får ManBox som han verkligen är jättenöjd med också.

Håller med. Har varit kund i lite mer en 1 pr nu och kvalitén på boxarna har försämrats en hel del. Det känns inte som att boxarna är anpassade efter ens profil utan mer ett ihopsläng :(

Hade en vän som fick samma saker som mig trots en enorm skillnad i profil.

Brunett/blond, fet hy/torr hy, använder smink/använder inte smink :( ja ni förstår.

Är trött på att få små schampoofkaskor i varenda box med :(
  • Essence
    LillaJag06 skrev 2013-10-09 09:36:17 följande:
    Håller med. Har varit kund i lite mer en 1 pr nu och kvalitén på boxarna har försämrats en hel del. Det känns inte som att boxarna är anpassade efter ens profil utan mer ett ihopsläng :(

Hade en vän som fick samma saker som mig trots en enorm skillnad i profil.
    Brunett/blond, fet hy/torr hy, använder smink/använder inte smink :( ja ni förstår.

Är trött på att få små schampoofkaskor i varenda box med :(
    Lustigt, jag gillar verkligen att få små schampoflaskor, eftersom jag själv alltid köper den billigaste skiten. Kul att få lite kvalitetsschampo ibland. =)
  • MammaMaria06
    Milliemolly skrev 2013-10-08 21:38:08 följande:
    Bra! Jag har fått 5 st.

Var de bättre förr menar du?

Nej jag ville väcka lite liv i den här tråden! Personligen gillade jag verkligen boxen som kom i slutet av augusti.

Den senaste boxen var väl den sämsta enl mitt tycke 
Svar på tråden glossybox tråden!