glossybox tråden!
Här diskuterar vi Glossybox :)
Här diskuterar vi Glossybox :)
Jag fick ljuvligt läppglans, nagelvårdare, schampoo, duschcreme och filmbiljetter. Jag var nöjd. Jag gillar också småflaskorna då de är bra på resor. Jag tröttnar dessutom lätt på dofter osv så det är kul att skifta ofta.
Den senaste, kom förra torsdagen!!
Aha ok :)
Jag sa upp min prenumeration efter senaste boxen, små duttprover kan man få själv i vilken butik som helst.
Jag gillar Glossybox även om senaste boxen inte kändes som någonsuperbox. Detta då jag bor i en by med typ bara en ICA-butik och därför inte kan få småprover så lätt på hemmaplan. Men bor man så man har den möjligheten förstår jag absolut att man väljer det istället för att betala för samma sak!
Är det någon mer än jag som köpte Londonboxen? Var ett engångserbjudande, och jag blev så otroligt nöjd. Jättefina produkter i ganska normala storlekar. Och mycket! Men jag startade aldrig någon prenumeration. Någon som köpte denna bra box och som samtidigt eller efter det prenumererar på de "vanliga" boxarna? Någon skillnad, vad tycker ni? Var den här boxen extra bra eller är alla så välfyllda och bra produkter? Har funderat ett tag på att prenumerera men vill inte ha pytteprover eller konstiga färger man aldrig använder.
Jag har prenumererat och beställt londonboxen. Det var fler produkter i den än vanligt, men vet inte om jag tycker det var någon höjdarbox för det. Dessutom saknade överlacket pensel, steamcreamburken var bucklig och handkrämstuben hade svarta märken över en hel sida...
Avslutade prenumerationen efter senaste boxen, känner att jag hellre tar de pengarna och köper en ny produkt i månaden. Då min mamma är frisör så har jag redan en miljon små hårprodukter... :/