• Anonym

Pepparkaksgubben är rasistisk!

oOOo oOOo skrev 2012-12-11 13:40:59 följande:
    Kanske det. Det kanske går trögt, men jag fattar tillslut. Ta av PK bindeln så kommer insikten till dig med.
    Jag kan inte ta dig seriöst när du drar PK-kortet var 5:e sekund.
  • Anonym
    oOOo oOOo skrev 2012-12-11 13:43:37 följande:
    Tänk vad jobbigt det måste vara för mig då att stå ut med dig om är PK hela tiden.

Jag är "PK" för att jag är öppen för alla sanningar och inte automatiskt går till attack och tror det värsta? "Okej".

Som sagt, det verkar mest som du vill ha något att bli upprörd över.

• Anonym
    oOOo oOOo skrev 2012-12-11 13:46:38 följande:
    Ok, lycka till med den föresättningen
    Lycka till med att vara paranoid och automatiskt tro det värsta om allt 

• Anonym

Hallå alla småungar som försvarar invandrare till sista blodsdroppen! Fattar ni inte att om ni gör ner era egna landsmän så gör ni er skyldiga till rasism? "Tänker"? ni att rasism bara kan vara emot invandrare? Är det OK att kalla en svensk för idiot och tillägga att vederbörande borde emigrera om hen inte gillar den invandringspolitik som förs idag!

• Anonym
    oOOo oOOo skrev 2012-12-11 13:54:44 följande:
    Tack. Vänner? Pepparkaka? Drömmer
    Ja, gärna, pepparkakor är det godaste jag vet, men tycker mest om pepparkaksdeg *mums* Glad
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-11 13:56:06 följande:

Hallå alla småungar som försvarar invandrare till sista blodsdroppen! Fattar ni inte att om ni gör ner era egna landsmän så gör ni er skyldiga till rasism? "Tänker"? ni att rasism bara kan vara emot invandrare? Är det OK att kalla en svensk för idiot och tillägga att vederbörande borde emigrera om hen inte gillar den invandringspolitik som förs idag!

Jag tycker inte om rasism varken mot invandrare eller svenskar men blir ändå kallad "PK".

Försvarar och försvarar, rasism handlar inte enbart om "Mottagaren", säg att en svensk är rasist mot en mörkhyad invandrare, är det enbart invandraren som bör ta illa upp? Alla bör ta illa upp av rasism och alla bör försvara ALLA mot rasism, för det drabbar ALLA.

• Anonym
    Victory1 skrev 2012-12-11 14:05:17 följande:
    Glöm inte att stjärngossarna liknar kkk 

Nej, det gör de inte. 

Inte ens lite.

• Anonym
    Victory1 skrev 2012-12-11 14:19:48 följande:
    vet du vad ironi är? =)
    Det är svårt att läsa ironi ibland 
  • Anonym
    Flaminia skrev 2012-12-11 14:51:42 följande:

Ordet neger brukar försvaras med att det alltid hetat så och att neger kommer från ett ord som betyder svart och därför inte kan vara nedsättande. Idiot är fullt jämförbart eftersom utvecklingsstörda tills för inte så väldigt länge sedan kallades idioter och ordets ursprungliga betydelse är lekman eller icke yrkeskunnig, dvs. inte särskilt negativt laddad.
    Men snälla lilla "Flaminia" Vad vill Du ha sagt? Jag är 50+ och har ALDRIG hört någon säga "neger"! för att beskriva en färgad och "negerboll" törs väl inte en kotte säga!  Du borde byta umgänge och träffa folk som är vidsynta!  Då får du kanske själv nya infallsvinklar!?
  • Anonym
    Delia skrev 2012-12-11 15:59:23 följande:
    Anonym: Har du missat alla på familjeliv som tycker sig ha rätt att säga neger? Det finns ju massor bara i den här tråden.

Ursäkta men jag orkar inte läsa igenom alla inlägg!! Men kan du vara vänlig och ge exempel (ange nummer) på inlägg där någon försvarat rätten att kalla en färgad person för "neger"!!!!!
Svar på tråden Pepparkaksgubben är rasistisk!