• Eterisk

Helkroppstråden

Jag önskar en bild på en karl i skoteroverall, välstruken skjorta, cardigan och halsduk eller en påklädd kvinna som inte försöker bryta ryggen av sig. Tack hör ni! 

• Eterisk

Måste erkänna att jag inte begriper vad intelligensen, vare sig den är sjukt högt eller sjukt låg, spelar för roll i en bildtråd. Vore kanske skillnad om pattarna och rövarna hade något eget att säga och fingrar att skriva med, men så är det ju inte.

Men hej, vad vet jag? Jag gör inga anspråk på att vara sjukt intelligent.  

• Eterisk
    Speak up skrev 2013-11-07 17:52:29 följande:
    Men herre min skapare..! Förvånad Du får det ju att pulsera och rycka både här och där. SkämsHjärta En sån bild! Vilken underbar rumpa. Nu blir det till att lossa på spännbältet!! Mmmhh... 
    Liberatated blir säkert både förvånad och glad över din reaktion.
  • Eterisk
    celineswaltz skrev 2013-11-11 16:51:19 följande:

Tur att du postar när det är dags för folk att gå hem från jobbet. Hade väl blivit värsta Stenmark-effekten annars. Sverige hade stått stilla, pengar gått förlorade och svartsjuka kvinnor hade tagit till våldsamheter mot deras män som blivit sittande med både tungarna och kukarna ute. 

Med detta vill jag säga: snygg kropp du har blivit tilldelad! 
  • Eterisk

Men hur ska det gå för Anton? Han har använt upp alla fetade, kursiverade superlativ. Föga visste den stackaren att det var på tok för tidigt, inte kunde han tro att celine skulle slå till igen och nu ännu hetare. 

Ja, jag fattar inte ens hur det är möjligt.

Misstänker att Anton kommer att bränna sin sista säkring nu. Sanna mina ord, det här kan bli slutet för den karln.  

• Eterisk
    Anton Chigurh skrev 2013-11-11 23:54:40 följande:
    Mmm, faktum är, Eterisk, att jag har insett för längesen att det inte låter sig göras att beskriva hur gränslöst vacker CelineHjärta är, jag har försökt men kommer inte ens nära, Celine är så vacker att.....det inte finns en möjlighet att beskriva det i ord.

Celine är en Gudinna, hon är ensam i sitt slag, jag menar verkligen inte förringa någon annan kvinna här, och hoppas verkligen inte att någon "tar anstöt" det är det sista jag vill, men det finns ingen som kommer i närheten av Celines skönhet, så är det, och jag säger, som bekant, alltid min uppriktiga åsikt, Eterisk.

Och nej, jag bränner ingen sista säkring, detta är allt annat än slutet för mig, Eterisk....detta är början, för Celine är MIN kvinna....med allt vad det innebär. 

Jag är världens lyckligaste man, Eterisk. Och det är Celines förtjänst. Helt och hållet.

celineswaltz skrev 2013-11-12 00:03:33 följande:
    Min älskade Anton Hjärta
    Du kommer att göra mig ...och gör redan mig... till den lyckligaste kvinnan HjärtaKyss
    Lite oklart om ni har träffats eller inte, men lycka till! 

• Eterisk
    Sugen01 skrev 2013-11-12 09:38:15 följande:

Oj oj vilken härlig morgon bild, blir i väldigt trångt i morgonrocken nu
    Grattis till att ha haft stånd i 91 inlägg på rad! Vilken bedrift! :serpentiner: :fanfarer: :godglass:
  • Eterisk
    Sugen01 skrev 2013-11-12 09:51:42 följande:

Tack tack avis förstår jag ha ha
    Kan inte med ord beskriva hur stor min avund är. Men oavsett hur enorm den är så tänker mig att den ändå aldrig kommer i närheten av storleken på din bultande lem (och morgonrocken som förmår hysa den).

*down boy, down* 
  • Eterisk
    celineswaltz skrev 2013-11-12 11:40:35 följande:
    Vi Har finbesök här i tråden i dag {#emotions_dlg.flower}
    Här har vi kvinnan  Eterisk, skaparen till helkroppstråden. Grattis till en lyckad trådstart och tack Solig

Roliga inlägg och fyndigt språk förresten Glad
    Ja, jag hörde rykten om att jag skulle bli hyllad här i tråden idag.
    Jag startade tråden anonymt under mitt förra nick (fläta) och är som jag skrev då en medelålders kvinna som gillar att kolla på kroppar och det kan man ju säga att ni har fixat åt mig med råge!  
  • Eterisk

Jag vill se på mäns händer, handleder och armar! Ja, det vill jag! :niger fint:

Svar på tråden Helkroppstråden