Helkroppstråden
Jag önskar en bild på en karl i skoteroverall, välstruken skjorta, cardigan och halsduk eller en påklädd kvinna som inte försöker bryta ryggen av sig. Tack hör ni!
Jag önskar en bild på en karl i skoteroverall, välstruken skjorta, cardigan och halsduk eller en påklädd kvinna som inte försöker bryta ryggen av sig. Tack hör ni!
Måste erkänna att jag inte begriper vad intelligensen, vare sig den är sjukt högt eller sjukt låg, spelar för roll i en bildtråd. Vore kanske skillnad om pattarna och rövarna hade något eget att säga och fingrar att skriva med, men så är det ju inte.
Men hej, vad vet jag? Jag gör inga anspråk på att vara sjukt intelligent.
Du får det ju att pulsera och rycka både här och där. 
En sån bild! Vilken underbar rumpa. Nu blir det till att lossa på spännbältet!! Mmmhh...
Men hur ska det gå för Anton? Han har använt upp alla fetade, kursiverade superlativ.
Föga visste den stackaren att det var på tok för tidigt, inte kunde han tro att celine skulle slå till igen och nu ännu hetare.
Ja, jag fattar inte ens hur det är möjligt.
Misstänker att Anton kommer att bränna sin sista säkring nu. Sanna mina ord, det här kan bli slutet för den karln.
är, jag har försökt men kommer inte ens nära, Celine är så vacker att.....det inte finns en möjlighet att beskriva det i ord. 

Jag vill se på mäns händer, handleder och armar! Ja, det vill jag! :niger fint: