• Eterisk

Helkroppstråden

Nähä. Nu såg jag - det står något mer. Så här står det: "Ps: har du inte ringt innan 13:35 så är det för sent.."

Vad synd Zack. Verkar ha varit ett tidsbegränsat erbjudande.  *klappar om*

• Eterisk
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-14 14:00:46 följande:
    Idag bjuder jag på en... Hör och häpna... Påklädd bild kan ju inte vara naken jämt!
    Nej, ibland blir man allt lite orolig över att ni kanske fryser. 
    Jag tycker du är jättesnygg med kläder på också!

Du är så attraktiv att jag inte skulle bli förvånad om det började växa ut en penis på mig snart. Min man skulle nog däremot blir både förvånad och besviken.
  • Eterisk
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-14 18:54:15 följande:
    Är det verkligen ett så smart drag för dig som karl att vrida på kallvattnet med ett fruntimmers sällskap?
    Kan leda till pansarpung och mikropenis. Men det är gulligt det också!
  • Eterisk
    swed38gbg skrev 2013-11-14 17:44:03 följande:
    Här kommer en ensam rumpa som också skulle behöva lite mys i ruskvädret...

Hur har du gjort för att få rumpan att sitta där uppe? Har du gått på den från Ystad till Haparanda? Eller spelar du kanske hockey? 

Fin bild!  
  • Eterisk
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 09:53:28 följande:
    Tänk att en ska behöva tvåla in sig helt själv..
    Ja, här får jag väl be en bön om att karlarna inte kollar tråden medan de kör bil. *KRASCH*, *KNAK* *SKRIKANDE BROMSAR* *UTLÖST AIRBAG* *ÖDESDIGER TYSTNAD* Hur är det med den saken egentligen? Kan trådstartaren hållas ansvarig för eventuella dödsfall trots att hon - i det här fallet jag - inte visat så mycket som en halsmandel? 

• Eterisk
    Hotrod skrev 2013-11-15 10:25:20 följande:
    Tror trådskaparen uppskattar denna bild Flört

Indeed! Ett väldigt uppskattat inslag! 
  • Eterisk

Det vore kul att slå ett rep runt 3P och hänga upp honom i Ensams dusch. Då får hon en egen Pipe-on-a-rope att backa upp mot. Cool

*regisserar*

• Eterisk

Mäns gropar där ovanför rumpan kan vara det näst bästa som finns faktiskt. 

• Eterisk
    NyttNamn skrev 2013-11-16 21:51:57 följande:
    Galet läckert pilen.. Du har allt för att göra en kvinna lite galen.. De där läckra linjerna från höfterna och ner mot... groparna i ryggslutet ovanför rumpan... ådriga lite seniga och lagom tränade armar... Suck .
    Ja, mäns kroppar är regelrätta konstverk tycker jag. 
  • Eterisk
    Qwerty85 skrev 2013-11-16 22:08:03 följande:
    Tycker detsamma om kvinnors kroppar :)
    Ja, det tycker jag med. Men jag vet inte vad jag skulle göra med dem i skarpt läge. Finns så massa på kvinnors kroppar att hålla reda på och som ska stimuleras och tillbedjas och visas tillbörlig uppskattning. Jag skulle inte veta var jag skulle börja. Jag blir trött bara av att tänka på det.
Svar på tråden Helkroppstråden