• Eterisk

Helkroppstråden

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-19 08:57:44 följande:
    Haha, jaså?
    Men swed38gbg uppskattar dig ännu mer, han ämnar låta snoppen blåsa en fin fanfar nu meddelade han. Han ligger och stämmer instrumentet nu.
  • Eterisk
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-19 14:07:30 följande:
    Måste ju dock veta vart jag ska börja ist? Haha, och ingår det pt?
    Put verkar ingå i alla fall. Fast man gör visst bara av med typ 120 kalorier på ett vanligt samlag. Lite mer än vad ett normalstort äpple innehåller. Men du och Liberatated ser ju ut att orka en del å andra sidan - skulle ni "träna" ihop  skulle ni nog göra av med mer. Antagligen. 
  • Eterisk
    justnextdoor skrev 2013-11-19 14:17:45 följande:
    Nej då Pilen! Ingen prestationsångest här! Du är utom tävlan! Den här mannen har enligt min mening FLs snyggaste manliga kropp, jag vill även nämna Anton som kraftig utmanare till den titeln. Om ni frågar mig alltså en gammal PT! Jag är inte lagd i någon läggning där jag vill dela sängkammarn med grabbarna så det är bara ett konstaterande!!
    Det finns nog många kvinnor som är beredda att linda benen runt både höfter och axlar på den här snubben Zack också. Det är jag tämligen övertygad om. 
  • Eterisk
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-19 14:18:06 följande:
    Fast ett vanligt samlag är ju ganska tråkigt
    Förvånad

Jag kan inget om den här dominans och gagball-scenen tyvärr. Men det är ju å andra sidan inte jag som ska "träna" med dig eller med mannen som det står skrivet på, så det är väl i sin ordning ändå kan jag tro.
  • Eterisk
    justnextdoor skrev 2013-11-21 07:45:44 följande:
    En påklädd repris en novembermorgon som den här, bäst att vara påpälsad idag!
    Vore roligt att se dig och Liber gyttjebrottas. 
  • Eterisk
    justnextdoor skrev 2013-11-21 07:51:15 följande:
    Hahaha underbar tanke! Gillar din kreativitet där! Du har helt rätt, det hade varit riktigt roligt! Mer roligt än sexigt dock! Hade varit sexigare att se mig och liber brottas med en tjej! :-0
    Jag är säker på att det hade varit hett! Homoerotik är både upphetsande och vackert. Eller gillar du kanske inte att titta på nakna kvinnor som gör kreativa saker med varandras kroppar...?
  • Eterisk
    justnextdoor skrev 2013-11-21 08:09:37 följande:

Gillar jag inte? Den termen använder jag sällan slipper jag hångla med killar och användas som toa så är jag nog med på det mesta efter det hahaha!! Själv då Eterisk? Vad får din puls att höjas? Har jag sett dig på någon bild här? Vill ju veta vem jag pratar med?
    Det har jag ju redan sagt. Om du och Liber gyttjebrottas går nog min puls upp.

Nej, jag tittar bara och blottar inte. Jag gillar att titta, det var därför jag startade tråden. Och så ville jag att folk skulle vara snälla mot varandra och förstå att alla har väldigt olika smak när det handlar om kroppar och utseenden - det gick det både bra och dåligt med, får jag väl säga. Ganska många har uppfört sig som jag hoppades på, en del andra har inte gjort det. Så är det på Familjeliv.  
  • Eterisk
    justnextdoor skrev 2013-11-21 08:44:21 följande:

Nej! Du ska ju ta av dig filten och ta fram kameran! Fota och skicka, det känns som att det kommer ta ett tag att hitta dig. Du är inte bara en sexig liten rackare du är ju envis som en åsna jag kan inte inboxa dig så nu lägger jag vårat öde i dina händer
    Nej, men nu måste du tänka ett varv till! Du kommer att rodna när polletten trillat ner.
  • Eterisk
    JoJs mamma skrev 2013-11-21 09:05:36 följande:
    Snygging där! Solig
    Hur går det för killen i dörren bredvid? Springer han fortfarande runt och letar efter sitt eget huvud? *fniss*
  • Eterisk
    JoJs mamma skrev 2013-11-21 09:25:06 följande:
    Ja, asså, han gick nog vilse!

Jag ser det framför mig. Snygg och hemlighetsfull kvinna vill stämma träff:

Dörrkillen: "Men hur ska jag veta vem som är du?"
    Heta och tålmodiga kvinnan: "Jag har en röd ros mellan tänderna."

Senare på kvällen återfinns karln i en blomsteraffär där han står och försöker prata omkull alla kurviga vaser.  
Svar på tråden Helkroppstråden