• Eterisk

Helkroppstråden

Liberatated skrev 2013-11-22 08:22:41 följande:
    Mmmm mangooooo vill ha
    Du får ligga på en tältsäng (med strategiskt hål för viktig grej) över Mangoo då. Annars krossar du henne och även om hon säkert är god att avnjuta som smoothie också, så gör hon sig nog trots allt bäst i det tillstånd hon nu befinner sig. 

• Eterisk
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-22 08:42:58 följande:
    Tack är det inte dags att du med börjar posta lite bilder för att stilla min nyfikenhet?

*plockar ut 3P ur Ensams dusch*

*hänger upp engdahl där i stället*  
  • Eterisk
    GoodMangoo skrev 2013-11-22 08:45:32 följande:

Mmm du är en av få som verkligen passar i den där kalsongmodellen... hett, hett, hett Tungan ute!!
    Exakt vad jag skrev igår! Krävande modell av kalling, minst sagt. *nickar*
    Nu var vi åsiktstvillingar du och jag.  
  • Eterisk

Vi borde verkligen utreda vilka av männen som passar i sådana kallifjonger. Ett specialtema liksom.

• Eterisk
    vonKatt skrev 2013-11-22 12:47:41 följande:
    Hehe... för mycket trosor bara! Cool
    Du måste förmodligen använda en Zacks i grenen på dem. 
  • Eterisk
    BadBob skrev 2013-11-22 20:44:10 följande:

Hade gärna rivit av dig de jeansen
    Trevligt.
  • Eterisk
    wingardh skrev 2013-11-23 12:55:03 följande:
    Wow! Otroligt sexiga underkläder och väldigt fin kropp!
    Din egen lekamen måste väl gå hem hos typ alla tjejer, tänker jag.

• Eterisk
    Anonym (myran) skrev 2013-11-24 12:41:18 följande:
    Provar igen då...

Du borde ha förvarnat om vad som komma skulle så att alla kunde sätta på sig sina frigolithjälmar. Det gör ont att slå huvudet i golvet när man handlöst trillar av stolen. 
  • Eterisk

Jag har väl inte missat något av "myran"..? Nästan så att jag skulle behöva prenumerera på hans inlägg/bilder. 

*sitter beredd med frigolithjälmen ordentligt fastspänd under hakan* 

• Eterisk
    Chipstern skrev 2013-11-25 10:19:16 följande:
    Är det där arbetsuniformen?
    Hon kör Hollands ambassadörs privata slambil. 
  • Eterisk
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 11:17:12 följande:
    Ska ta upp det med dom och stöter jag på patrull så hänvisar jag till dig... ok Drömmer!!
    Ja, det kan du lugnt överlämna åt mig. Jag har en naturlig auktoritet som backas upp av många andra viktiga statusmarkörer. Cool
  • Eterisk
    ulfsas skrev 2013-11-25 11:30:35 följande:
    Ja, det skulle jag tycka om. Är på airporthotellet i Oslo i väntan på hemfärd efter en landning igårkväll i Trondheim. Det var mörkt, hård blåst nära storm i byarna, snö, mycket hal bana, byig vind med turbulens. Försenade var vi också. Blä.

Något skulle vi nog kunnat hitta på. Vad har man en personlig flygvärdinna till på marken eller på ett hotellrum troSolig

Vad man har henne till? Ja, hon serverar väl riktigt äcklig mat med ett jäkligt snipigt uttryck i sitt översminkade ansikte samtidigt som hon vill kränga värdelösa lotter och parfym till överpris. Jobbar hon på SAS är hon väl dessutom 100 år gammal, hasar omkring i kofta och stödstrumpor samt uttalar absolut allt med falska Lidingö-i. 

• Eterisk

Mangoo skulle inte vara och göra något av det där! Hon förefaller vara en behaglig kvinna som har god smak och som dessutom kan få en trasmatta att se chic ut.

• Eterisk
    ulfsas skrev 2013-11-25 11:46:38 följande:
    Som på de flesta jobb så finns det personal i olika åldrar.
    I SAS finns det värdinnor från 20 till 65 år. Många unga är anställda de senaste åren men du kanske inte är ute och flyger så ofta verkar det som.

Prova att flyga någon gång så får du se. Bra att komma ut och röra på sig ibland. Det kan minska inskränktheten och ge vidgade vyer. Menar egentligen inte just dig men i allmänhet alltså.

Mango, by the way, skulle aldrig se snipig ut så det så.
    Jag flyger enormt mycket. Jag bor också utomlands flera månader om året. Även då flyger jag varje vecka. 

Jag skämtade lite, men får nog inse att det är tämligen bortkastat i den här tråden. Om jag återkommer så lovar jag att bara ge komplimanger till den senast uppvisade kroppsdelen, samt eventuellt en blänkare om vilken del jag själv smeker av att ha sett den förutvarande nämnda.

Goddagens. 
  • Eterisk
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 12:20:39 följande:

Roligt att höra med tanke på att jag känner mig rätt tjatig ibland *läs ofta* Obestämd!
    Det är du inte. Dessutom tror jag - ja, jag vet inte - att många av de män som skriver här särskilt uppskattar att de kan "tala med" och "skriva med" de kvinnor som postar bilder här. Det är förmodligen en adderande dimension till andra lättklädda bilder som finns att studera och därför något helt nytt. 

Men kan hända att jag själv tolkar min egen tråd så.  Vet inte. Men tycker "myran" är en sorts kroppens George Clooney.

Åh.

Åh.

Åh. 
  • Eterisk
    Anonym (myran) skrev 2013-11-25 14:00:53 följande:
    Bjuder på lite arm idag... 

Ja, den armen är förstås perfekt, men resten då? Varför vill du beröva kvinnor som mig själv (som dessutom tvingas argumentera till SAS-värdinnors fördel (kräver extremt bra fantasi) resten av dig? 

• Eterisk
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-25 15:26:47 följande:
    Mm snygga armar!! Shit
    Har du sett resten? Som om George Clooney smetat ut sitt ansikte över en perfekt torso och ba: jaha, det här är jag dårå.
  • Eterisk
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-25 15:35:46 följande:
    Har sett resten haha
    Visst vill man bygga ett litet altare och typ bocka och niga och tända tomtebloss vid?
    Ja, fast jag vet ju inte. Men jag tror liksom.  
  • Eterisk
    Anonym (lillajag) skrev 2013-11-25 15:53:36 följande:
    Jag får ifs helt andra bilder i mitt huvud som jag vill göra
    Å det innefattar inte tomtebloss
    Nä, det var ju barnsligt på gränsen till vad man tål. Fattar inte hur jag kunde skriva så där, är jag efterbliven eller är jag efterbliven. 

Du "lillajag" kan väl återställa ordningen och berätta vad en verkligt intelligent och skojig människa med just din kroppskonstitution och utseende skulle acceptera som  gångbart är?
Svar på tråden Helkroppstråden