• Eterisk

Helkroppstråden

Tack! Jag gillar verkligen mäns armar, handleder och händer. Tror inte att jag är ensam kvinna som gör det heller.

• Eterisk
    HasseA skrev 2013-11-12 13:58:09 följande:
    Jag har hållit mig ifrån den här tråden hittills, men en arm kan jag bidra med som tack för att du startat denna tråd!  

Snabb respons! Jättefina!
  • Eterisk
    HasseA skrev 2013-11-12 18:10:41 följande:

Tack, tack. Jag har aldrig riktigt förstått mig på kvinnors fascination av ådriga armar (och kanske andra ådriga saker - men där förstår jag det nog bättre), men det är väl bara att acceptera fakta, liksom.
    Jag tror så här:

Händerna -  kvinnor gillar händer för att de hos män kan vara stora, torra och varma vilket antyder någon sorts omhändertagande som också en aldrig så jämlik och uppegående kvinna kan uppskatta hos en man. Men även långa pianofingrar som kan stå för en känslighet kan vara lika uppskattade. Händer öht signalerar smekningar tror jag, och det gillar förstås kvinnor precis som män. Man ser händerna och tänker på allt de kan göra, och så fantiserar man så mycket man bara kan.

Handlederna - ja, här handlar det nog definitivt om känslighet. En mans handleder kan väcka ömhet. De är kanske fjuniga, kanske har de något ärr eller ett sött födelsemärke. Men vad de än har och hur de än ser ut så bara vet man hur sköna de är att hålla handen om när mannen har sin arm runt en när man ska sova.

Armarna - ja, de är väl en symbol för den andra ådriga saken. Hehe. 

Tack för alla bilderna, alla härliga män. Jag blev väldigt glad!  Hjärta
  • Eterisk
    Speak up skrev 2013-11-12 18:34:19 följande:
    Jag ska fixa några fler bilder på ännu ådrigare armar inom kort! ^^
    Det kan visa sig vara väldigt klokt gjort av dig.
  • Eterisk
    celineswaltz skrev 2013-11-12 18:35:32 följande:

Så sant
    Tack för inspirationen i tråden !
    Många män här visar sig vara väldigt lydiga
    Hotrod visade ju det extra tydligt...
    Sedan finns det ju vissa som behöver bättra sig lite
    Så lite så. Det är jag som ska tacka. *nickar*

Men celine, du är väl försiktig när du lägger huvudet (och halsen, hjälp) på Antons bröstkorg? Karln verkar ju väldigt ömsint och snäll, men kan han hantera musklerna? *orolig* Tänk om han klämmer av dig på mitten eller så? Kanske bäst att du jobbar med rumpan uppåt? Där finns det ju en hälsosam vaddering som kan skydda dig. Annars får han ha lite frigolit runt kroppen tills dess att vi vet att han bemästrar sin styrka.

• Eterisk
    straight arrow skrev 2013-11-12 19:38:23 följande:

Ådriga underarmar var visst dagens tema... 

Ja, det var vad jag bad om och det var vad vi fick. Hade jag gått i skolan nu så hade jag fånfnittrat lite extra, flippat på håret, bytt sida på tuggummit och meddelat kompisen att hon borde titta på .... *mummel*, *mummel*

Thihi.

Tack alla karlar! Himla kul det här! Även om jag förstår att ni gör det som tack för vad alla fantastiska kvinnor delat med sig av. Men det leder ju till att jag också får titta (så jag är skyldig båda sidor och insidor tack). 
  • Eterisk
    Dockan 82 skrev 2013-11-12 19:45:57 följande:
    Skägg. En fin rygg. Och axlar, över nyckelbenen.
    Karlar? Hörde ni Dockan82? Det här är vad hon vill se! 

Vi andra kommer inte att misstycka. Jag gillar både skägg och axlar. Men jag kan intet kräva eftersom jag bara tittar och inte blottar, men Dockan kan ... eller hur? 

• Eterisk

Hotrod och von Katt passar ihop! Det här är lika roligt som att leka med klippdockor!

• Eterisk
    swed38gbg skrev 2013-11-13 20:53:15 följande:
    Superfin...blir en liten smekstund nu =)
    *håller fram toarullen*
  • Eterisk
    Zack skrev 2013-11-14 13:29:01 följande:
    Hmmm, snyggt rött kryss Skrikandes. Börjar tro att det är min arbetsgivare som är inne och censurerar bilder för att få mig att behålla fokus på jobbet.   
    Så du kan inte se bilden?

Då ska jag berätta för dig hur den ser ut. Good Mangoo ligger på golvet på en trasmatta, hon är snyggt ljussatt och har vårtstånd och jeansen uppknäppta. Magen är bar. På magen har hon ritat en pil nedåt (?), skrivit sitt telefonnummer och en uppmaning som lyder:

"Zack, underbara stygga snygging - ring mig!"

Trist att du inte kan se bilden. Den är väldigt raffinerad!  
Svar på tråden Helkroppstråden