• Movit

Helkroppstråden

Så du skulle ha spanat in mig först innan du hade kommit och pratat med mig om träning och sånt  

Finns risk att jag beundrat lite på distans först....vill inte storma fram allt för våldsamt.
  • Movit
    blomkrukan01 skrev 2014-07-29 20:20:38 följande:
    Jodå! Härmed intygas att Nyvaken i allra högsta grad existerar och är riktig. Hon är ingen illusion eller en digitalt framställd skönhet. Dock måste varning utfärdas då bilderna ljuger en hel del. Hon är mycket finare att se på om man lyckas ha den turen att springa på henne på stan eller någon annanstans.

;P
    Tror dig inte förrän bilder bevisar motsatsen.....DrömmerCool
  • Movit
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 21:17:49 följande:

Efter dagens solning.

Helt galet....på riktigt helt galet vackert....
  • Movit
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 21:14:25 följande:
    Så du hade stått och spanat ett tag för att samla mod för att våga gå fram och börja prata med mig
    Kanske det.....kanske inte...en relativt hypotetisk fråga....men gått fram till dig hade jag absolut gjort!
  • Movit
    Anonym (Snövit) skrev 2014-07-30 12:10:04 följande:
    Lilla rumpan kan väl få komma med på bild också? Och benmusklerna ;) 
    Absolut......vilken skönhet till rumpa
  • Movit
    NeedfulThings skrev 2014-07-30 22:18:20 följande:

Tutte! Flört

Ja det kan man säga....och tyvärr var det inte min hand som syndes på bilden.....fan fan fan fan.
  • Movit
    Pinkie Pie skrev 2015-09-02 08:46:01 följande:
    Mysonsdag! Alldeles alldeles ensam....

Nytt namn och fortfarande vackrast av alla. Du är av en helt egen klass, underbart sexig.
  • Movit

@pinkie...svårt att låta bli att kommentera när jag ser något så magiskt vackert. Sitter med ett leende på läpparna av den absolut största skalan. Kan inte se mig mätt på dig.

• Movit
    Pinkie Pie skrev 2015-09-04 08:11:40 följande:
    Godmorgon alla fina! Bjuder på lite rumpa, jag också  

Världens absolut vackraste rumpa, det finns ingen konkurrens om den 1:a platsen. Den är magisk :*
  • Movit
    Pinkie Pie skrev 2015-09-05 09:46:17 följande:
    Lördagmorgon och det spöregnar ute! Perfekt för lite fotografering
    Det måste ha varit en av de vackraste regninga lördagsmorgnar nånsin. Jag ställer upp alla dagar i veckan och håller i kameran eller står utanför med vattenslangen för att simulera regn för att få uppleva liknande bilder. Du är en ytterst sällsynt skapelse på denna jord....en ytterst sällsynt vacker skapelse, helt enastående....och alldeles ensam om att vara så perfekt. Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden