• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-18 19:52:56 följande:

Härligt med lite sol, även om man tillbringar dagen på jobbet! Hahaha, som det känns just nu trivs dom ganska bra där dom är! Får se när solen tittar fram igen om dom skulle säga annorlunda?! Ja, gardinen ger rätt mysiga skuggor. 

Hahaha, skulle dom börja studsa hit o dit o i värsta fall även sparka bakut, vet jag inte om jag vågar mig på att ta av mig bhn ikväll änns!

Alltså killen ligger alltid steget före mig här!

Tror inte d u behöver vara rädd för att släppa ut tuttarna på kvällarna, det är ju fortfarande mörkt då! Men är du skraj för vårystra bröst ska du nig placera dem stabilt i bh kassarna innan du drar upp rullgardinen, sanna mina ord!

Det är nämligen när den varma vårsolen strålar på den de kan börja hoppa omkring, krocka med varandra och slå bakut! Men jag tycker du ska unna dem detta snarast för det blir bara häftigare reaktioner ju längre du väntar...

Det är då fan att du inte kan ladda upp ett videoklipp på det här! *svär*
  • kanalltidblibättre

Eftersom ingen frågade efter mig piffar jag upp tråden med lite skåpmat! :)

• kanalltidblibättre
    Anonym (Baralillajag) skrev 2015-03-18 23:00:07 följande:

Det är synd att man måste vara själv, men ska försöka somna ändå. phpNX5jG599871.jpg

Det räknas som slöseri ja! Mjum
  • jjj333

Det är synd att man måste vara själv, men ska försöka somna ändå.

Väldigt fin bild! Hade mer än gärna gjort dig sällskap ;)
  • Aros02

Ja fyfan det e så man vill gråta sig till sömns vid såna tillfällen men du kan ju trösta dig med att jag är med dig i mina tankar! :)
  • Pappman

Jag tycker synd om dig som inte har nån nattbh med stora händer där de ryms och känner sig trygga. Alltid jobbigt att behöva hålla dem själv.
  • Underhill
    Anonym (Första) skrev 2015-03-18 20:00:06 följande:
    Ja vi får hoppas att solen håller med! Flört
    Beverly Marsh skrev 2015-03-18 18:21:52 följande:

Många som kom tillbaka idag smile2.gif

Saknar vissa dock! Var är Pilen och Borka tex? Kom tillbaka hörrni! Solig

Så som solen smekte din vackra uppenbarelse verkar det ju så ;)
    E vi överens så kör vi
  • killen

Jao de synd sån vacker kvinna måste sova själv.

Hoppas du lyckades somna iaf o sov gott. :)
  • Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-18 20:28:21 följande:
    vågar de sig ut om Nästa gång de e sol om man mutar dem med nåt? :p
    Haha, det återstår att se, vet inte vad jag ska försöka locka med bara? Obestämd
    Aros02 skrev 2015-03-18 21:45:51 följande:
    Alltså killen ligger alltid steget före mig här!

Tror inte d u behöver vara rädd för att släppa ut tuttarna på kvällarna, det är ju fortfarande mörkt då! Men är du skraj för vårystra bröst ska du nig placera dem stabilt i bh kassarna innan du drar upp rullgardinen, sanna mina ord!

Det är nämligen när den varma vårsolen strålar på den de kan börja hoppa omkring, krocka med varandra och slå bakut! Men jag tycker du ska unna dem detta snarast för det blir bara häftigare reaktioner ju längre du väntar...

Det är då fan att du inte kan ladda upp ett videoklipp på det här! *svär*
    Hehe, ja Killen är snabb, han vet väl att jag tidigare tog bort vissa bilder väldigt fort framförallt när jag postade i fel trådar där ett tag... Tungan ute

Det gick bra att släppa dom fria igår, Men som sagt hade ju solen gått ner får nog se till att ha sambon till hands när jag släpper ut dom i vårsolen första gången så han med en fast hand kan hålla dom på plats ifall dom blir allt för spralliga!  
    Skulle reaktionen utebli kommer jag nu bli besviken efter din beskrivning så då finns det inte annat o göra än att gå ut o hoppa studsmatta naken tror jag!
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-18 22:55:01 följande:

Eftersom ingen frågade efter mig piffar jag upp tråden med lite skåpmat! :)

Underbart! Flört Kommer aldrig fråga efter dig nu!
    Underhill skrev 2015-03-19 07:42:28 följande:
    Så som solen smekte din vackra uppenbarelse verkar det ju så ;)
    Vi får hoppas! Flört
    straight arrow skrev 2015-03-18 20:06:45 följande:
    Jajaja, du vill bara ha av mig kläderna... :p
    Haha, jajemensan! Skrattande o jag måste säga att jag lyckades bra! Drömmer

• BmwM5

God morgon ????

Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-18 08:37:17 följande:

God morgon!