• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:33:12 följande:

Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! 

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! 

Jag e alltid snabb o kolla dina bilder :) man vet ju inte hur länglänge de e kvar :)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Gomorron. Det var en fin baksida me. :)
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:33:12 följande:

Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! 

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! 

Härliga kurvor här, Nästan lika fina som kurvorna på en landsväg ,på motorcykel i vårsolen! ;)
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:13:04 följande:

Haha, det återstår att se, vet inte vad jag ska försöka locka med bara? Hehe, ja Killen är snabb, han vet väl att jag tidigare tog bort vissa bilder väldigt fort framförallt när jag postade i fel trådar där ett tag... 

Det gick bra att släppa dom fria igår, Men som sagt hade ju solen gått ner får nog se till att ha sambon till hands när jag släpper ut dom i vårsolen första gången så han med en fast hand kan hålla dom på plats ifall dom blir allt för spralliga!  

Skulle reaktionen utebli kommer jag nu bli besviken efter din beskrivning så då finns det inte annat o göra än att gå ut o hoppa studsmatta naken tror jag! Underbart!  Kommer aldrig fråga efter dig nu! Vi får hoppas! Haha, jajemensan!  o jag måste säga att jag lyckades bra! 

Haha, ja fyfan vilka bilder du planterar i mitt huvud! :) Missar du vårsläppet får du helt enkelt ta det näst bästa, naken på studsmattan!.. Din sambo verkar va bra att ha till hands så han kan ju agera filmkameraman. Ladda upp och posta länken sen bara!
  • Anonym (Tompa)

Fan man kommer på sig själv med att yla och stampa foten i golvet. Förbannat jävla toknajs! ;)
  • Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:36:15 följande:
    Hail du vackra varelse. <3 tycker du har din egen klass och den är alldeles ypperlig så det så!

God morgon föresten. Själv har jag cyklat och dumpat avkomma på skolan och cyklat hem igen och ogillar absolut frosten ute.
    Tack snälla du! Solig 
    God morgon på dig själv, jag lyckades faktiskt också få iväg alla barnen (tillslut!) Men äldsta cyklar själv så frosten bekommer mig inte just nu Flört Tycker den kan vara vacker att titta på genom fönstret!

Vilken häck! Tycker du kan byta namn till Häckprinsessan hädan efter! Kyss
    (gillar dina trosor SKARPT!)
    Mattias39 skrev 2015-03-19 08:56:20 följande:

Rumpa som gäller? Isåfall lyckas jag bara delvis....

Du lyckades nästan... Du får ett försök till! Tungan ute
  • Anonym (Första)
    Underhill skrev 2015-03-19 09:00:18 följande:
    Näää...ligg kvar :)...ser ju mysigt ut ;)...läcker stjärt!
    Haha, undrar vad chefen skulle säga om det?! Drömmer
    Grandios skrev 2015-03-19 09:13:22 följande:

Blir rygg då

Håller med tidigare talare, tummen upp på den! Skrattande
  • Anonym (Första)
    Jon the papa skrev 2015-03-19 09:19:42 följande:

Förlåt för lite bortatid, men nu är herr Jon tillbaka igen :D

Får scrolla en miljard sidor bakåt och se vad som hänt XD

Härligt att se dig igen! Fler återvändare till tråden! Solig
    killen skrev 2015-03-19 09:55:54 följande:
    Jag e alltid snabb o kolla dina bilder :) man vet ju inte hur länglänge de e kvar :)

Gomorron. Det var en fin baksida me. :)
    Haha, du har lärt dig. Du o Mamita (som på något konstigt sätt lyckades vakna o kolla FL mitt i natten??!) Flört
    Aros02 skrev 2015-03-19 09:58:38 följande:
    Härliga kurvor här, Nästan lika fina som kurvorna på en landsväg ,på motorcykel i vårsolen! ;)
    Näää men åka båge i vårsolen lät ju inte ett dugg lockande! Jag som inte änns äger något med två hjul... Obestämd
    Aros02 skrev 2015-03-19 10:03:10 följande:
    Haha, ja fyfan vilka bilder du planterar i mitt huvud! :) Missar du vårsläppet får du helt enkelt ta det näst bästa, naken på studsmattan!.. Din sambo verkar va bra att ha till hands så han kan ju agera filmkameraman. Ladda upp och posta länken sen bara!
    Det är faktiskt jättekul! Fick tom sambon att hoppa förra året... Drömmer Men jag måste erkänna att det ser roligare ut när killar hoppar... Tungan ute
    Tur att jag är så oteknisk så någon länk kommer det inte att bli!  Skrattande

• Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-18 22:55:01 följande:

Eftersom ingen frågade efter mig piffar jag upp tråden med lite skåpmat! :)

Hoc est corpus (meum)!
  • Underhill
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 10:32:34 följande:
    Haha, undrar vad chefen skulle säga om det?! Drömmer
    Grandios skrev 2015-03-19 09:13:22 följande:

Blir rygg då

En bild säger mer än....Tungan ute
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Första)

Eftersom det blev rumptema i tråden idag får jag väl offra mig på en sån bild också! Flört

Den har ju dock varit i den här tråden tidigare.... Obestämd