• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (w) skrev 2013-05-16 13:59:41 följande:
    Står i Gamla Testamentet ja, vars lagar upplöstes av Jesus. Om man läser noggrant.
    Så i Nya Testamentet är allt frid och fröjd ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FjärilVingad73
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 13:56:06 följande:
    Fast det är ju sant

Ååå, så du har bättre koll på antal besök i min fitta än vad jag har?
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Anonym (w)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-16 14:00:48 följande:
    Så i Nya Testamentet är allt frid och fröjd ???
    Lägg ner, du har gjort bort dig tillräckligt. Gudadyrkan är inte det samma som kristlig kärlek och bud att hjälpa en i kris eller svårigheter.
  • Anton Chigurh
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 14:02:36 följande:
    Lägg ner, du har gjort bort dig tillräckligt. Gudadyrkan är inte det samma som kristlig kärlek och bud att hjälpa en i kris eller svårigheter.
    Helvete också....... är det verkligen illa. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • UrBalans

Åh varför är det så fel att njuta av alla härligheter ? Jag är iaf fri att knulla vem jag vill o gör det för att jag gillart

• UrBalans
    Anton Chigurh skrev 2013-05-16 14:07:15 följande:
    Enligt herr W här ovan är du en smutsig sköka, UB, som kommer hamna i källaren när det blir så dags. Men hav förtröstan. Jag hamnar på samma plats.....
    haha är inte rädd för "källaren" o hamnar där med nöje Solig för då vet jag att jag har levt mitt liv som jag själv velat
  • Nyfikne

Kan man få lite mer bilder här och mindre annat?
    Eller ska vi döpa om tråden?

• Anonym (mepetite)
    ander25k skrev 2013-05-15 09:31:20 följande:
    Tror du måste ladda ner dom till ditt album här , och sen till tråden , läste det någonstans .

jag har gjort det, men det funkar liksom inte.
  • NyttNamn
    UrBalans skrev 2013-05-16 14:09:35 följande:
    haha är inte rädd för "källaren" o hamnar där med nöje Solig för då vet jag att jag har levt mitt liv som jag själv velat

Det är ju i källaren allt det roliga utspelar sig... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Pour some sugar on me...
  • gabbe06
    pink dolly skrev 2013-05-16 12:18:16 följande:

Snyggt Dolly!