• Anonym (bmi plus)

Helkroppstråden

Putt B skrev 2012-12-20 13:37:37 följande:
    Avsugningstråden..

Men hittar du den inte så har väl stasi varit framme
    Den fanns för 30 sekunder sen. Nyfiken som man är. Haha
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 13:39:10 följande:
    Vilken flik ligger den under??
  • Alltid Daph
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 13:39:10 följande:

Jag kommer bara tillbaka till forumet när jag klickar på tråden efter att ha sökt på Avsugningstrådenm (kan inte fatta att jag skriver det här precis när min chef går förbi. Tur att man har rygg och skärm mot väggen)
  • lilletrille
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:40:36 följande:
    Vilken flik ligger den under??
    Jag hittar den inte heller, vilken frustration att vara nyfiken på något man förmodligen aldrig får se!
  • Anonym (bmi plus)

Den fanns nyss under sex och samlevnad, tredje sidan tror jag det var. Ja, jag är nyfiken och snokar reda på det jag vill se

• Anonym (skäms)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 08:30:45 följande:
    Till anonym (skäms): jag trodde inte det var möjligt att gå ner så mycket och se så fast och slät ut! Hur lång tid tog det för dej? Du borde byta nick till "jättestolt".
    Tack snälla!!! Det har tagit lite mer än 1 år. Men jag är INTE slät och fast någonstans, haha

Och SÅ JÄVLA STORT tack till ALLA er som gett mig så snälla kommentarer. Känns helt fantastiskt att ni alla är så underbart snälla. En dag kanske jag vågar visa mig avklädd på riktigt för speciellt utvalda
  • Putt B
    Tom Araya skrev 2012-12-20 13:39:09 följande:
    ...så var man pucktvåa på den! Skäms Skrattande

Kan inte vinna alla... du brukar leda !
    lilletrille skrev 2012-12-20 13:42:41 följande:
    Jag hittar den inte heller, vilken frustration att vara nyfiken på något man förmodligen aldrig får se!
    Så bra var den inte.. ett ansikte, en tutte, en kuk halvt begraven i en mun... inget man inte sett förr...

• Putt B
    Anonym (skäms) skrev 2012-12-20 13:48:53 följande:
    Tack snälla!!! Det har tagit lite mer än 1 år. Men jag är INTE slät och fast någonstans, haha

Och SÅ JÄVLA STORT tack till ALLA er som gett mig så snälla kommentarer. Känns helt fantastiskt att ni alla är så underbart snälla. En dag kanske jag vågar visa mig avklädd på riktigt för speciellt utvalda
    *host*

utvald ?
  • Proppset
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 13:33:34 följande:
    Lugn, bara lugn. Jag ska snatta med mig en minnessticka från kontoret, föra över bilderna från gamla datorn till nya och lägga upp ett par trevliga foton. När jag kommer hem. vilket jag gör kl sex. Min man säger att jag inte får men han är på julfest med jobbet ikväll och har därmed förlorat sin vetorätt.

Mhmm...det är så det funkar. Tack för tipset! Angående mannen alltså.
Svar på tråden Helkroppstråden