• Anton Chigurh

Helkroppstråden

L E O N skrev 2012-12-20 12:11:25 följande:
    Reglerna kan inte vara enklare Anton. Inget naket. Det plockas bort om någon anmäler det eller om moderatorerna trillar över det själva. "Vettig moderering"? Vad förväntar du dig? En bedömningskommitté?

Jag känner mig trygg med min mentala kapacitet även om du upplever att jag inte begriper något som tydligen alla andra begriper här inne... 
    Stämningen här i tråden är varm och gemytlig, jag tänker in börja bråka med dig om skitsaker, L E O N, och förstöra den, så vi släpper detta och gläder oss åt alla vackra och modiga damer som har vänligheten å dela med sig. 

Okej ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Loveheart)
    Max skrev 2012-12-20 13:12:03 följande:
    Loveheart, hur gjorde du då?

Tog en bild, mailade den till mig själv och lade upp den, lätt som en plättSkrattande 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 13:15:38 följande:
    Stämningen här i tråden är varm och gemytlig, jag tänker in börja bråka med dig om skitsaker, L E O N, och förstöra den, så vi släpper detta och gläder oss åt alla vackra och modiga damer som har vänligheten å dela med sig. 

Okej ??? 
    "inte"
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Loveheart)
    L E O N skrev 2012-12-20 13:13:06 följande:
    Det har jag också missat!! Damerna först...
    Tackar Glad, vilken gentleman du är.
  • L E O N
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:21:26 följande:
    Alltid Flört!! (Utom bakom lyckta dörrar)... Ojoj...den tråden lever farligt men jodå, det såg riktigt skönt ut. Bra behandling där...
  • Putt B
    L E O N skrev 2012-12-20 13:24:34 följande:
    Alltid Flört!! (Utom bakom lyckta dörrar)... Ojoj...den tråden lever farligt men jodå, det såg riktigt skönt ut. Bra behandling där...
    Tur att inte muttermuttan hittat den tråden.. då hade hon garanterat dött.. så sjukt omoraliska bilder det är där !
  • Alltid Daph
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:21:26 följande:
    Jag blir nyfiken, men borde väl ha någon skam i kroppen när jag är på jobbet... Drömmer
  • Anonym (Loveheart)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 13:20:55 följande:
    "inte"
    Bäst du blir sams med Anton nu L E O N så vi kan gå vidare Flört
  • Putt B
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 13:28:23 följande:
    Jag blir nyfiken, men borde väl ha någon skam i kroppen när jag är på jobbet... Drömmer
    Absolut inte... skam ska man inte ha i kroppen..

Hur gick det med huden som skulle laddas upp ???
  • Alltid Daph
    Putt B skrev 2012-12-20 13:30:46 följande:
    Absolut inte... skam ska man inte ha i kroppen..

Hur gick det med huden som skulle laddas upp ???
    Lugn, bara lugn. Jag ska snatta med mig en minnessticka från kontoret, föra över bilderna från gamla datorn till nya och lägga upp ett par trevliga foton. När jag kommer hem. vilket jag gör kl sex. Min man säger att jag inte får men han är på julfest med jobbet ikväll och har därmed förlorat sin vetorätt. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden