• Anonym (???)

Helkroppstråden

Chocoholica skrev 2013-06-03 08:42:52 följande:
    Ja det tror jag. Fattar inte varför vissa killar ska vara anti långt hår? Det är inte fjolligt, det är snyggt. Mannen min hade det när vi träffades men tydligen tror han att det finns en åldersgräns. Rynkar på näsan

Jag tycker det är väldigt få killar som passar i långt hår....
  • Anonym (X)

Lite nyfiken på varför tjejerna slutat posta bilder? Menar då FV Sippan och de andra som pumpade ut nakenbilder.

• Anton Chigurh
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 09:25:09 följande:
    Lite nyfiken på varför tjejerna slutat posta bilder? Menar då FV Sippan och de andra som pumpade ut nakenbilder.
    Jag är lite nyfiken på om Nordkorea verkligen har tillgång till kärnvapen....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (X)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-03 09:34:09 följande:
    Jag är lite nyfiken på om Nordkorea verkligen har tillgång till kärnvapen....

Idé: Åk dit och kolla.
  • Anton Chigurh
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 09:36:00 följande:

Idé: Åk dit och kolla.
    Du verkar smart.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Chocoholica
    Anonym (???) skrev 2013-06-03 09:19:23 följande:

Jag tycker det är väldigt få killar som passar i långt hår....
    Me like. Flört
  • Anonym (X)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-03 09:42:41 följande:
    Du menar jag är inte smart för att jag undrar om Nordkorea verkligen har kärnvapen ???
    Du kan ju fundera ett decennium på det.
  • Anton Chigurh
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 09:50:41 följande:
    Du kan ju fundera ett decennium på det.
    Jag har funderat klart nu. Jag tror inte Nordkorea har kärnvapen.
  • Amys
    Har vardagen blivit tråkig nu?

Trodde det var hela syftet med att klanka ner på alla oss som la ut bilder, att vi skulle sluta lägga upp bilder så att ni skulle må bättre! 
  • Anonym (steffo)
    Man kan nästan tro att du saknar dem? Tråkigt att inte ha någon att hacka på längre?
    När ska vi få se ditt vackra tryne?