• Anonym (X)

Helkroppstråden

Amys skrev 2013-06-03 10:06:29 följande:
    Vet att ni anonyma inte tillhör eliten av intelligensen men tror du kan tänka längre än näsan räcker och komma fram en vettig anledning varför det inte läggs upp bilder längre. Eller ska vi förklara det på, vad ska vi säga, förskolenivå? Då kanske du förstår?
    Det var ju själva grundfrågan. Jag spekulerar inte utan frågar er som vet. Sen hur du vill förklara det är upp till dig. Känner du att du bara kan förklara det på förskolenivå, vad nu det är, så gör det. Vill du försöka på ett mer "vuxet" sätt går det med bra. Eftersom jag inte har det behovet att bekräfta mig genom bilder, är det svårt för mig att kunna se en anledning.
  • pink  dolly
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:03:47 följande:
    Jag vet att ni som lagt ut bilder här inte tillhör eliten av intelligensen... Men som jag skrev behöver ni inte lägga nån vikt vid huruvida jag saknar era bilder eller ej. Jag är nyfiken på anledningen till att det upphört. Beror det på tråden om helkroppsstråden eller nåt annat.

Och du verkar ha svårt att läsa? Jag kan inte se att jag skrev att du saknar våra bilder. Bara att ni har svårt att bestämma er för hur ni ska ha det.
  • Anonym (X)
    pink dolly skrev 2013-06-03 10:10:27 följande:

Och du verkar ha svårt att läsa? Jag kan inte se att jag skrev att du saknar våra bilder. Bara att ni har svårt att bestämma er för hur ni ska ha det.

Det får stå för andra, jag har absolut inte svårt att bestämma mig. Som jag skrev innan var grundfrågan anledningen till varför ni slutat.
  • FjärilVingad73

Man kan ju undra över intelligensen... När man gång på gång förklarat att det är skillnad på exhibitionism och ett bekräftelsebehov... Och vissa ff inte fattar.

Jag har lagt upp min sista bild här, har ingen lust att mata troll faktiskt.

• Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:07:24 följande:

Så du menar ett de fyllt sin kvot av bekräftelse på ett tag, eller att de respektive börjar bekräfta dom mer irl?
    Jag tror mig veta att dessa människor inte lever på de komplimanger de får här inne, att de får uppskattning av sina partners oavsett vad ni anonyma tror och att de enbart ha postat bilder i denna tråd för att de tycker det är roligt.
  • Anonym (X)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-03 10:12:12 följande:
    Man kan ju undra över intelligensen... När man gång på gång förklarat att det är skillnad på exhibitionism och ett bekräftelsebehov... Och vissa ff inte fattar.

Jag har lagt upp min sista bild här, har ingen lust att mata troll faktiskt.
    Se där ett svar. Så det du säger är att du inte orkar förklara dig varje gång utan därför avstår från mer bilder?
  • FjärilVingad73

Varför skulle jag behöva förklara mig?

• Anonym (X)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-03 10:16:47 följande:
    Varför skulle jag behöva förklara mig?
    Det vet inte jag, det vet du bara själv.
  • NyttNamn
    Anonym (steffo) skrev 2013-06-03 10:13:04 följande:
    Jag tror mig veta att dessa människor inte lever på de komplimanger de får här inne, att de får uppskattning av sina partners oavsett vad ni anonyma tror och att de enbart ha postat bilder i denna tråd för att de tycker det är roligt.

Jag tror att Steffo är i närheten av sanningen..
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:09:57 följande:
    Det var ju själva grundfrågan. Jag spekulerar inte utan frågar er som vet. Sen hur du vill förklara det är upp till dig. Känner du att du bara kan förklara det på förskolenivå, vad nu det är, så gör det. Vill du försöka på ett mer "vuxet" sätt går det med bra. Eftersom jag inte har det behovet att bekräfta mig genom bilder, är det svårt för mig att kunna se en anledning.

Du bekräftar dig så bra genom skitsnack så bilder vore bara överflödigt.