• Anonym (X)

Helkroppstråden

Anonym (steffo) skrev 2013-06-03 10:13:04 följande:
    Jag tror mig veta att dessa människor inte lever på de komplimanger de får här inne, att de får uppskattning av sina partners oavsett vad ni anonyma tror och att de enbart ha postat bilder i denna tråd för att de tycker det är roligt.
    Du är deras talesman, eftersom du talar för alla?
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:19:20 följande:
    Du är deras talesman, eftersom du talar för alla?
    Jag TROR mig veta........ läs!!!
    Och man behöver inte vara supersmart för att förstå att dessa är trevliga människor med skön humor och som vågar bjuda på sig själva.  
  • Amys
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:09:57 följande:
    Det var ju själva grundfrågan. Jag spekulerar inte utan frågar er som vet. Sen hur du vill förklara det är upp till dig. Känner du att du bara kan förklara det på förskolenivå, vad nu det är, så gör det. Vill du försöka på ett mer "vuxet" sätt går det med bra. Eftersom jag inte har det behovet att bekräfta mig genom bilder, är det svårt för mig att kunna se en anledning.
    Eller så förklarar man inte alls. Tycker inte ni anonyma har gjort er speciellt förtjänta av att få någon förklaring. Du kan gott sitta och funderar över detta själv. Sen kan du fortsätta med det du gör, alltså bekräfta dig själv genom att nedvärdera andra människor som inte är "lika normala" som du. Ha det så kul. 
  • Mattias39
    Amys skrev 2013-06-03 10:27:07 följande:
    Eller så förklarar man inte alls. Tycker inte ni anonyma har gjort er speciellt förtjänta av att få någon förklaring. Du kan gott sitta och funderar över detta själv. Sen kan du fortsätta med det du gör, alltså bekräfta dig själv genom att nedvärdera andra människor som inte är "lika normala" som du. Ha det så kul. 
    Bra talat! Skrattande
  • Anonym (???)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:14:22 följande:
    Se där ett svar. Så det du säger är att du inte orkar förklara dig varje gång utan därför avstår från mer bilder?

Får jag gissa????????????????????????????

Jag läste inte hela den andra tråden men det kanske var så att ex Smecker och andra "tunga" namn på FL skrev vad han tyckte om det? Vad tror du?  
  • Anonym (steffo)
    Anonym (???) skrev 2013-06-03 10:38:58 följande:

Jag läste inte hela den andra tråden men det kanske var så att ex Smecker och andra "tunga" namn på FL skrev vad han tyckte om det? Vad tror du?  

Smecker.... "tunga namn".... ha ha ha.. snarare en evighetsmaskin.
  • MrX
    Anonym (???) skrev 2013-06-03 10:38:58 följande:

Kan så vara...
  • pink  dolly

Tunga namn? Finns det såna här alltså? Vars ord skulle vara bättre än någon annans? Herre min gud... Vissa behöver verkligen komma ut ur FL bubblan och verkligheten...

• Anonym (w 2)

Sippan är sårad.

Sippan = (steffo) 

• Georg5567
    Amys skrev 2013-06-03 10:27:07 följande:
    Bra där Amy!