• A82

Helkroppstråden

Mikeee du var mej ett riktigt ögongodis :)

• A82

Chocoholica go girl.
    You can go right were you want to go. :)

• Chocoholica
    A82 skrev 2013-06-07 22:33:44 följande:
    Chocoholica go girl.
    You can go right were you want to go. :)
    Tack! Glad
    Senaste bud imorses - 6, 6 kg.
    Är dock fortfarande "brun böna med fläsk". Tungan ute
    Hade vart nice om man kunde bli lite längre men det får jag bara drömma om...
    154 cm är inte mycket att hänga i julgranen, speciellt inte när man handlar och måste be främlingar om hjälp... Skäms Om sockarna... Har inte blivit spritt språngande galen än, men det har varit varmt och jag vill slippa blåsor.
    Ser hemskt ut men det har funkat i flera år. Aldrig mer blåsor på fossingarna! Då får det hellre se tokigt ut... Glad

http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • FjärilVingad73

Choco: Grymt jobbat! Kämpa på!

• Anonym (badsugen)

Chocoholica: vilka snygga axlar! Och fin byst, du måste vara en dröm i alla v-ringade klänningar med tunna axelband som affärerna är fulla av nu.

• Anton Chigurh
    Chocoholica skrev 2013-06-08 01:12:13 följande:
    Tack! Glad
    Senaste bud imorses - 6, 6 kg.
    Är dock fortfarande "brun böna med fläsk". Tungan ute
    Hade vart nice om man kunde bli lite längre men det får jag bara drömma om...
    154 cm är inte mycket att hänga i julgranen, speciellt inte när man handlar och måste be främlingar om hjälp... Skäms Om sockarna... Har inte blivit spritt språngande galen än, men det har varit varmt och jag vill slippa blåsor.
    Ser hemskt ut men det har funkat i flera år. Aldrig mer blåsor på fossingarna! Då får det hellre se tokigt ut... Glad
    Underbart att du kan skämta om din övervikt, Choco, det är  "värt mycket". Du har ett litet stycke kvar på vägen när det gäller att bli av med din reservproviant, men nästan 7 kilo är bra, det är många kalorier du avstått frivilligt, jag håller alla tillgängliga tummar för att du skall lyckas nå ditt mål, vad det än är.

Bra jobbat såhär långt, Choco.....Glad

....å håller med BS, vackert axelparti du har.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Chocoholica
    Anton Chigurh skrev 2013-06-08 09:51:53 följande:
    Underbart att du kan skämta om din övervikt, Choco, det är  "värt mycket". Du har ett litet stycke kvar på vägen när det gäller att bli av med din reservproviant, men nästan 7 kilo är bra, det är många kalorier du avstått frivilligt, jag håller alla tillgängliga tummar för att du skall lyckas nå ditt mål, vad det än är.

Bra jobbat såhär långt, Choco.....Glad

....å håller med BS, vackert axelparti du har.

Tack Anton! Glad
    Jag skäms inte ett dugg för min övervikt. Jag är ju inte ensam om det direkt. Jag går ner för att jag var trött på att kläderna "krympte i tvätten". Flört
    Sen måste jag tänka på min hälsa, speciellt nu när jag är mamma. Glad
    Från min mage kommer ju en underbar liten pojke som klappar mamma i ansiktet, sjunger riktiga serenader på morgonen och skrattar gott med mig när jag fånar mig för honom.Gravid Baby Hjärta
  • Chocoholica
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-08 04:31:39 följande:
    Choco: Grymt jobbat! Kämpa på!
    Tack för komplimangen och peppandet! Glad
    Anonym (badsugen) skrev 2013-06-08 08:43:58 följande:
    Chocoholica: vilka snygga axlar! Och fin byst, du måste vara en dröm i alla v-ringade klänningar med tunna axelband som affärerna är fulla av nu.
    Tack. Glad
    Jag går inte frivilligt i såna tunna kläder i normalfallet så en mardröm för dom snarare.
    Igår var jag bara tvungen. Det var så varmt och vi tog med sonen till djurparken och var där med honom i flera timmar. Se hans intresserade ansiktet och höra hans "jag är nöjd" - serenader, det var vackert! Hjärta
  • FjärilVingad73

Choco: Jag har också kämpat (och kämpar!) med vikten. Har på egen hand gått ner 25 kilo på två år.

• Chocoholica
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-08 13:21:38 följande:
    Choco: Jag har också kämpat (och kämpar!) med vikten. Har på egen hand gått ner 25 kilo på två år.
    Wow! Kör på!
    Vi kan peppa varandra då!
    Kolla in min blogg om du vill så hittar du mina nedslimmade kakor och bakverk (väldigt ny blogg).
    Tycker inte att det ska vara "no nos" när det gäller nån mat.
    Förbjuda en kvinna som älskar sött sina kakor och bakverk är som att förbjuda en snusare tobak.
    Grymt... Bara grymt...